کد خبر 506170
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری سارق اینترنتی 250 میلیون ریالی در شیراز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: یک شهروند با داشتن مرجوعه قضایی به مأموران پلیس فتا استان فارس مراجعه و اظهار می‌کند پس از خروج از بانک، سارقی کیف پول و تمام مدارکش را ربوده و متواری می‌شود.

وی ادامه داد: سارق پس از سرقت اقدام به برداشت 250 میلیون ریال از حساب این شهروند می‌کند و مالباخته از طریق پیامک متوجه این برداشت می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت و با بررسی‌های فنی و تخصصی کاراگاهان این پلیس، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و برای تکمیل پرونده  به پلیس فتا احضار شد.

حسینی خاطرنشان کرد: متهم پس از رؤیت مستندات و ادله دیجیتال نسبت به جرم انتصابی اعتراف کرد و گفت: مالباخته پس از اتمام کار خود در بانک کیف پول و مدارک خود را در محل جاگذاشته که با توجه به خلوت بودن بانک، به‌محض رؤیت آن را برداشتم و زمانی که کیف را باز کردم متوجه شدم رمز کارت‌های عابر بانک بر روی آن‌ها درج شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد که رمز کارت‌های عابر بانک خود را بر روی آن درج نکنند و از رمزهای ساده و قابل حدس (مثل شماره شناسنامه و تلفن و ...) خودداری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس