کد خبر 505757
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲

برنامه نود به پخش گزارشی ویژه از هلند و تیم آلکمار که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد پرداخت.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش درباره حضورش در تیم آلکمار گفت: شرایطم خیلی بهتر است و رفته رفته بهتر می شود. 2-3 ماهی می شود که به این تیم امده ام و هر چه بگذرد شرایطم بهتر می شود. با اکثر بازیکنان این تیم دوست هستم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط نایمخن در فصل جدید هلند از حضور در الکمار پشیمان نیست، گفت: در جدول نایمخن بهتر هستند اما من هیچ وقت از انتخابم پشیمان نیستم.

در ادامه جهانبخش به معرفی ساختمان باشگاه آلکمار و امکانات آنها پرداخت و از لباس تیم ملی ایران که توسط او به تدارکات تیم ملی پرده برداشت.

او با اشاره به کیفیت بالای کادرپزشکی تیمش اعلام کرد در این مدت که مصدوم بوده تلاش کادرپزشکی برای آمادگی اش ستودنی بوده است.

جهانبخش در ادامه با اشاره به محلی که عکس بازیکنان باسابقه و اسطوره های این باشگاه در آن قرار داشت آرزو کرد روزی عکس او نیز در آن نقش ببندد.

گشت شهری با خودروی آئودی جهانبخش از بخش های دیگر این گزارش ویژه بود که بازیکن ایرانی آلکمار به تشریح شرایط و کارهای روزمره خود در این تیم پرداخت.

او درباره غذای هلندی و علاقه اش به آن گفت: غذای هلندی را دوست ندارم و البته باید بگویم که انها غذای خاصی مثل ایران و قورمه سبزی و امثال آن ندارند.

دلم برای خانواده ام، دوستان و غذاهای ایرانی تنگ می شود. ماه بعد تعطیلات کریسمس است و می توانم به ایران بیایم و این خبر خوشحال کننده ای برای من خواهد بود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس