ساخت اکانت و اشتراک گذاری تصاویر کار بسیار ساده و جذابی به نظر میرسد. اما برخی از کاربران پس از مدتی از کار با شبکه اینستاگرام منصرف شده و قصد لغو عضویت و حذف کامل اکانت خود در این سرویس را دارند.

گروه فضای مجازی مشرق - غیرفعال اکانت در این سرویس نیز کار بسیار ساده ای میباشد و کاربران میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به غیرفعال اکانت خود بپردازند. در این آموزش قصد داریم به همراه شما عزیزان به بررسی چگونگی غیرفعال کردن اکانت در سرویس اشتراک عکس اینستاگرام بپردازیم. با ما همراه باشید.

چگونه اکانت اینستاگرام خودرا غیرفعال کنیم؟ + آموزش تصویری

برای این کار باید مستقیماً از وب‌سایت اینستاگرام اقدام کنید و راهی برای پاک کردن اکانت توسط خود اپلیکیشن وجود ندارد؛ هرچند که می‌توانید با مرورگر گوشی به وب‌سایت اینستاگرام هم مراجعه کنید. برای اینکار از طریق مرورگر ویندوز یا گوشی موبایل خود (فرقی نمیکند اندروید باشد یا آیفون !) به آدرس www.instagram.com وارد شوید.

در صفحه نخست این سایت و در فیلد اول، نام کاربری و یا آدرس ایمیلی که در زمان ساخت اکانت انتخاب و ثبت نموده اید و در فیلد دوم رمز عبور خود را وارد کنید تا به اکانت خود وارد شوید. یا با کلیک بر روی ?Forgot password در صورت فراموشی رمزتان آن را بازیابی کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام خودرا غیرفعال کنیم؟ + آموزش تصویری

پس از ورود به اکانت به این صفحه مراجعه کنید که با صفحه‌ای مانند صفحه زیر روبرو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام دلیل حذف اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به پاک کردن اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل مورد استفاده در تصویر پائین را برگزینید.

حالاپس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Permanently deactivate my account در پایین صفحه کلیک کنید تا کار تمام شود.  توجه داشته باشید که دقیقا آن چیزی که اینستاگرام در بالای دکمه نوشته شده اتفاق خواهد افتاد و تمام لایک‌ها، کامنت‌ها و تصاویر شما و تصویر حذف خواهد شد و نهایتاً با تصویری مانند تصویر زیر روبرو خواهید شد و تمام!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس