کد خبر 505311
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به واژگونی اتوبوس بر اثر تصادف با یک تریلر، در کیلومتر ۵۰ محور ساوه-بوئین زهرا، گفت: متاسفانه یک نفر کشته و ۲۰ زخمی شدند.

 به گزارش مشرق، محمد قربانلی رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه، افزود: در پی اعلام حادثه واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۵۰ محور ساوه-بوئین زهرا، در ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه به مرکز فوریت های پزشکی ساوه، تیم امدادی با وجود کولاک و شرایط نامساعد جوی در مدت ۲۰دقیقه در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس بر اثر تصادف با یک دستگاه تریلر واژگون شده، ابراز داشت: با توجه به بارش برف و کولاک علت حادثه توسط ماموران راهور در حال بررسی است.

به گفته رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه، این تصادف منجر به فوت راننده اتوبوس در صحنه شد و پنج مصدوم توسط خودروهای شخصی و سایر مصدومان توسط مرکز فوریت های پزشکی و ۱۱۲ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

قربانلی افزود: پنج آمبولانس از ساوه، زرندیه و بوئین زهرا برای پوشش مصدومان این حادثه به محل اعزام شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه در خاتمه اظهار داشت: مصدومان این حادثه به بیمارستان های شهید مدرس ساوه، شهید چمران ساوه و شهدای آسیابک زرندیه اعزام شدند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس