متهم ردیف دوم پرونده نفتی با اشاره به عیادت قاضی صلواتی از متهم ردیف سوم پرونده نفتی در زندان اوین گفت: آقای صلواتی در آن جلسه به ما گفتند اگر شیشه‌ای شکسته‌اید بپذیرید اما ما شیشه دشمن را شکستیم و امروز در خانه خودمان مجازات می‌شویم.

به گزارش مشرق، م، ش در ادامه دفاعیات خود در هجدهمین جلسه دادگاه پرونده متهمان نفتی، به عیادت قاضی صلواتی از ح. ف. ه، متهم ردیف سوم پرونده در زندان اشاره کرد و گفت: رئیس دادگاه در عیادتی که از آقای ح.ف.ه داشتند که نشانگر حسن نیت و بزرگواری وی است عنوان کردند اگر شیشه‌ای شکسته‌اید مسئولیت آن را بپذیرید اما پاسخ این است که ما شیشه دشمن را شکستیم و حال در خانه خودمان مجازات می‌شویم.

وی اضافه کرد: آقای زنجانی نهم دی ماه سال 92 بازداشت شد و 4 ماه بعد یعنی 17 اردیبهشت سال 93 من بازداشت شدم. در طول این 4 ماه با مقامات رسیدگی کننده به پرونده کمال همکاری را داشتم و در ایران، انگلیس و ترکیه مکرراً رفت و آمد می‌کردم و از بازداشت زنجانی و همچنین بازداشت ح. ف. ه مطلع بودم.

م. ش ادامه داد: می‌توانستم خیلی راحت در کنار خانواده خود در انگلیس باشم اما چون خلافی مرتکب نشده بودم و از خود مطمئن بودم برای کمک و بدون کوچکترین مشکلی به کشور آمدم. امروز می‌گویند مرا دستگیر کردند در حالیکه این مطلب خلاف واقع است.

متهم ردیف دوم پرونده نفتی، اضافه کرد: نیمه اسفندماه سال 92 به کشور آمدم و یک بار به عنوان مطلع مورد بازجویی قرار گرفتم و از هیچ کمکی فروگذار نکردم و پس از دو ماه که به کشور بازگشتم تمام جزئیات شرکت اونر ایر ترکیه و فال امارات را توضیح دادم و امروز چرا باید به ناحق به بند کشیده شوم.

م.ش خاطرنشان کرد: اگر می‌خواستم به راحتی به ترکیه می‌رفتم سهام انور ایر را می‌فروختم و بدون هیچ معارضی تمام ثمن آن را دریافت می‌کردم اما به شهادت مسئولان دادستانی و نفت موافقتنامه اولیه را حتی برای آنها ارسال کردم اما گفتند دست نگه دارید زیرا زنجانی موافق نیست. بنابراین در خواست ملاقات کردم که این امر محقق نشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس