شوراي سياسي انصارالله با اشاره به انتشار ويدئوي اسراي ارتش و کميته هاي مردمي يمن از سوي گروه تروريستي داعش اعلام کرد که عربستان و متجاوزان از طريق انتشار اين ويدئو براي سرپوش گذاشتن بر شکستهاي خود تلاش مي کنند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، شوراي سياسي جنبش انصارالله يمن اعلام کرد که در طول 9 ماه گذشته از تجاوز سعودي آمريکايي عليه يمن، عربستان و هم پيمانان و مزدورانش تمام انواع وحشيگري را در سايه سکوت جهانيان و حمايت مستقيم دولت آمريکا انجام داده اند.

اين شورا با اشاره با جنايت وحشيانه اخير گروه تروريستي داعش در حق جمعي از اسراي ارتش و کميته‌هاي مردمي يمن در عدن در جنوب اين کشور اعلام کرد: عربستان و هم پيمانانش دست به ارتکاب جناياتي جنگي که با ديدن آن عرق شرم بر پيشاني بشريت مي نشيند، مي زنند. يکي ديگر از جنايات سعودي که آخرين جنايت آن نيز نيست، اقدام اين کشور مبني بر اعدام شماري از اسراي ارتش و کميته هاي مردمي از طريق گروه تروريستي داعش يکي از ادوات جنايتکارش است. نظام سعودي تلاش مي‌کند بسياري از عناصر اين گروه تروريستي را از دولت‌هاي مختلف منطقه به يمن بياورد تا در کنار ساير مزدورانش عليه مردم يمن بجنگند.

در ادامه اين بيانيه آمده است که مردم يمن روز گذشته کليپهايي از اعدام وحشيانه برخي از اسراي ارتش و کميته‌هاي مردمي را ملاحظه کردند که به هيچ وجه هيچ ربطي به اسلام و انسانيت ندارد. ما اين جنايات را شديدا محکوم و تاکيد مي‌کنيم که علي رغم تلاشهايمان براي يافتن راه حلي براي آزادي اين اسرا، اما رژيم سعودي و مزدورانش در داخل و در رأس آن عبدربه منصور هادي با سنگ اندازي هاي مختلف مانع از آزادي آنها شدند و اگر اين سنگ اندازي ها نبود ما اين پرونده را حل مي کرديم.

جنبش انصارالله افزود: ما، کشورهاي ائتلاف متجاوزان به سرکردگي عربستان را مسئول کامل اقدامات گروه هاي تروريستي داعش و القاعده در کشورمان بويژه استانهاي جنوبي که در کنترل متجاوزان و تروريست‌هاست مي دانيم و تاکيد مي‌کنيم که اشغالگري عربستان و امارات و پوشش آمريکا تروريستها را بر بخشهايي از يمن مسلط کرد.

در ادامه اين بيانيه آمده است که زمان انتشار اين کليپ نشان مي‌دهد که کشورهاي متجاوز و در رأس آن عربستان در حال تلاش براي سرپوش گذاشتن بر شکستهاي خود و مزدورانشان در تمامي جبهات و منحرف کردن نگاهها از پيروزيهاي پي در پي ارتش و کميته هاي مردمي يمن است.

روز گذشته برخي از رسانه‌ها تصاويري از اعدام شماري از نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي يمن به دست گروه تروريستي داعش در عدن واقع در جنوب اين کشور منتشر کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    خب اینها هم سربازان عربستانی را اعدام کنند وفیلمش را برا ی وزیر جنگشان بفرستند مطمهنا عربستان از عینی که هست نمیتواند وحشی نر شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس