کد خبر 504797
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

قاتل سینمای کلرادو، جیمز هولمز معروف به ژوکر مجبور به پرداخت غرامت 955 هزار دلاری بابت قتل عام قربانیان تیراندازی شد و قاضی دادگاه او را به جرم کشتار تماشاگران در سینما جمعاً به 3318 سال زندان بدون داشتن حق آزادی مشروط محکوم کرد.

 به گزارش مشرق، هولمز در دادگاه «آراپاهوئه» مجبور به پرداخت غرامت به خانواده‌های قربانیان شده است و باید تا ابد در زندان بماند، در حالی که با توجه به بیکار بودن قاتل وی نمی‌تواند غرامت لازم را به خانواده‌های قربانیان پرداخت کند.دانشجوی سابق کارشناسی ارشد(جیمز هولمز) در سال 2012 میلادی با حمله وحشیانه خود به تماشاگران سینمای کلرادوی امریکا 12 نفر را کشت و 70 تن را زخمی کرد.

هولمز همچنین موظف است به دلیل خسارت‌های وارد مبلغ 851 هزار دلار به صندوق دولت واریز کند.در حال حاضر هولمز تحت نظارت ویژه در سلولی مجزا دوران محکومیت خود را می‌گذراند و دوربین‌های مداربسته شبانه‌روز اعمال و رفتار او را زیر نظر دارند.

3 هزار و 318 سال زندان برای قاتل سینمای کلرادو

کارلوس، قاضی پرونده گفته: «هیچ چیز نمی‌تواند غم از دست دادن عزیزان خانواده‌های داغدار را جبران کند. با این وجود این قاتل موظف به پرداخت خسارت به آنها خواهد بود. گرچه وی هیچ اندوخته مالی ندارد و قادر به پرداخت چنین مبلغی نیست. پرداخت خسارت به افراد زخمی بابت هزینه‌های درمانی و مراقبت‌های روانی این عده نیز جزو محکومیت قاتل است.»
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    تقريبا نفري 275 سال براي هر نفر باهاش حساب کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس