کد خبر 504278
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

بي‌گمان اگر بخواهيم يكي از بهترين پاسورهاي سال‌هاي اخير فوتبال ايران را برگزينيم بايد دست بگذاريم روي قاسم حدادي فر.

به گزارش مشرق، هافبك بازيساز بختياري تبار ذوب آهن اصفهان كه اين روزها در تركيب این تیم عجيب مي‌درخشد. قاسم حدادي‌فر به همراه مهدي رجب‌زاده دو بازوي قدرتمند يحيي درميدان‌هاي اين فصل محسوب مي‌شوند و شكي نيست كه آن‌ها مي‌توانند در ادامه راهي كه ذوبي‌ها مي‌پيمايند نقشي كليدي را ايفا كنند. قاسم با عزمي جزم‌تر از گذشته پيش مي‌رود. او را بازيكني با طراوت و بسيار پيروزي‌خواه مي‌بينيم.

هفته چهاردهم در مشهد برابر سياه‌جامگان قرار مي‌گيريد. به نظر مي‌رسد براي شما كه در وضعيت تاكتيكي خوبي قرار داريد اين بازي چندان دشوار نباشد.

اين طور نيست. تيم‌هاي فرهاد كاظمي هميشه با‌انگيزه وارد ميدان مي‌شوند و بخوبي با تفكرات ايشان آشنايي دارم. ما وقتي وارد زمين مي‌شويم به جايگاه تيم‌ها توجهي نمي‌كنيم و شايد يكي از دلايل موفقيت ما همين باشد.

خيلي‌ها اعتقاد دارند شما در نهايت قهرمان ليگ مي‌شويد.

- لطف دارند. اميدوارم همين طوري شود. اصلاً به قهرماني نيم فصل و اين القاب فكر نمي‌كنيم. تيمي كه جام را مي‌برد، تيمي است كه در پايان ليگ صدرنشين باشد و همه برنامه‌ريزي‌هاي ما براي آن روز پاياني است.

در جام حذفي هم به فينال رسيده‌ايد. تصور مي‌كنيد ذوب آهن بتواند دوگانه‌اي دست نيافتني را در ليگ ايران رقم بزند؟

تصورش را مي‌كنيم كه ذوب به اين جايگاه برسد، اما خيلي هم ساده نيست. ما به فينال جام حذفي رسيده‌ايم و بايد تلاش كنيم خودمان را در شرايط فني خوبي نگه داريم. اين مهم است كه درليگ با برنامه پيش برويم. خودتان درجريانيد كه ما بايد در ليگ قهرمانان آسيا هم بازي كنيم.

در اين فصل يكي از بهترين‌ها هستي و شايد خيلي‌ها تازه بفهمند كه چرا به تو جايزه بهترين بازيكن سال اهدا شد. تصور مي‌كني باز هم بتواني به اين دستاورد بزرگ برسي؟


براي من مهم نيست به اين افتخارات شخصي برسم، اما اين جايزه هم مهم است و اين طور نيست كه بي‌ميل باشيم. تصور مي‌كنم بايد ابتدا به منافع تيمي توجه كنيم و بعد منافع شخصي. حالا اگر هر دو تايش با هم باشند كه خيلي رؤيايي است.

در اين روزها كه مي‌درخشي به تيم ملي فكر نمي‌كني؟

- داستان من با تيم ملي به پايان رسيده و بعيد است ديگر شرايطي براي بازگشت فراهم شود. من به دلايلي خداحافظي كردم و قرار بود با كي روش صحبت‌هاي تازه‌اي داشته باشم كه در نهايت اين اتفاق نيفتاد. براي تيم ملي آرزوی موفقيت مي‌كنم، فقط همين.


منبع: قدس آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس