سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به کشف تعدادی اسباب‌بازی و عروسک‌های مشکوک از تمامی زائرانی که اقدام به خرید اسباب‌بازی از کشور عراق کرده‌اند خواست تا هرچه سریعتر موضوع را به پلیس گزارش دهند.

به گزارش مشرق, سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به کشف تعدادی عروسک‌ عراقی و اسباب‌بازی‌های مشکوک در مرز عراق اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های اعلام شده اخیرا موارد مشکوکی در عروسک‌های عراقی مشاهده شد, که خوشبختانه توسط پلیس ایران کشف شده است.

سخنگوی ناجا افزود: زائران اربعین حسینی که اقدام به خرید عروسک های عراقی و اسباب‌بازی‌هایی از این دست کرده‌اند لازم است تا در اولین فرصت این اسباب‌بازی‌ها را تحویل پلیس داده و موضوع را به ماموران پلیس اطلاع دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد در حال حاظر همکاران ما در نقاط مرزی و با استفاده تجهیزات خاص از بی‌خطر بودن این اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌های عراقی اطمینان حاصل می‌کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 0
    بععععععععله اینم دمب داعش که در اومد.
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 0
    این روش خیلی آشناست مثل عروسکهایی که داخل آن بمب یا ویروس های ناشناخته خطرناک یا مواد میکرو بیولویکی که اسرائیلی ها در کنار راهها رها میکردند تا کودکان فلسطینی به عنوان بازیچه به خانه هایشان ببرند برخی از مردم ما هم خیلی احساساتی و ساده هستند و اصلاً هیچ حرکتی نمیکنند که بدانند چی به چی هست!
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 0
    ويروسهاي آنفلونزا يكي از بمبهاي خاموشي استكه به ايران وارد ميشود وعامل اصلي هم ندارد شايد آب وهواي آلوده عراق مهمترين عامل توليد اين بمبهاي فيزيولوژيكي باشد توصيه ميكنم به زائرين وهمراهان مراعات مسائل بهداشتي را پس از ورود به شهرها بكنند.چون منجر به اپيدمي ميشود وصف طولاني بيماران درمراكز پزشكي ودارويي بدنبال داردوبجه ها را زودتر درمعرض قرار ميدهد واز درس وتحصيل مي اندازد. دركنار مراعات مسائل بهداشتي توصيه ميكنم از زوار درفضاهاي سربسته با دود اسپند به پيشواز بروند.از قديم هم اين سنت پسنديده مرسوم بوده خاصيت ميكروب كشي دارد.
  • مجری ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    همون روز که مجری از حال و هوای اربعین می گفت . درباره گروهی خارجی سخن به میان آورد که با خود برای کودکان حسینی سه هزار عروسک هدیه آورده اند . شک کردم یه کاسه ای زیر نیم کاسه است .
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    تلویزیون و رادیو و ... چند روز هر چند دقیقه یه بار ! اعلام کردن که ویزا بگیرید زیرنویس کردن خبر پخش کردن با مقامات ایران و عراق مصاحبه گرفتن و ... تهش خیلی ها یه بار قبل سفر اخبار رو نگاه نکردن دبرو که رفتیم ! خیلی ها هم که گفتن بیخیال یه طوری می شه دیگه ! یا این همه گفتن چذابه شلمچه کل مردم از مهران استفاده کردن شد اوضاعی که خبرش پخش شد حالا چه طوری می خواین به دو گروه بی خیال ها و اخبار گوش نکن ها درباره عروسک ها و سایر خطرهای احتمالی هشدار بدین ؟
  • ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    این عروسکها طرز تفکر اعضاء باقیمانده ارتش صدام است که در حال همکاری با داعش هستند و اگر یادمان باشد خود رژیم صدام در جنگ با ما بسیار از این عروسکها در مناطق مرزی و کردنشین عراق استفاده کرد.
  • ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    باید مراقب لباسها و کاپشن های دست دوم به اصطلاح تاناکارا هم بود که به وسیله فروشندگان دوره گرد در روزهای تعطیل و خلوت در کنار خیابان ها می فروشند چون مقصد ورودی آن به ایران از طرف پاکستان و ترکیه و یکی ذو کشور بدنام حوزه خلیج فارس است ، ممکن است از طریق لباسهای دست دوم تانوکارا بیماری های مسری ناشناخته به ایران وارد شود
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    درسته
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    خداصدامو لعنت کنه شما میدونید من بچگیام عروسک نداشتم میدونی عروسک دردوران بچگی حس مادربودن رو در دختربچه ها تقویت میکنه..
  • صابر ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    من خودم کربلا بودم و عده زیادی ایرانی ور دیدم که از این هلی کوپتر های کوچیک کنترلی میخریدند واقعا این تعداد خرید برام عجیب بود
  • محمد ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    آخه یکی نیست بگه مگه توی ایران عروسک پیدا نمیشه که هر جا میریم باید حتما یه چیزی بگیریم بیاریم خیلی دوست دارید سوغات بیارید، تربت کربلا بیارید نه این آشغالهایی که معلوم نیست با کدوم جنس آشغال و نیت پلیدی ساخته شده
  • جمشید ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    من فقط میگم آقای اردوغان خجالت بکش.قاچاقچی نفت.دیکتاتور .عقده قدرت داره بدبخت.میدونم به بحث ربط نداشت ولی یدفعه افتادم یادش
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    شرم آوره به خدا ایرانی لباس دست دوم شاید چهارم بگیره بپوشه حالا بماند قضیه میکروبیش!!!
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    شرم آوره به خدا ایرانی لباس دست دوم شاید چهارم بگیره بپوشه حالا بماند قضیه میکروبیش!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس