کد خبر 504131
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

ک منبع در فرماندهی تیپ هفتم ارتش در استان الانبار امروز جمعه گفت که یگان مهندسی وابسته به این تیپ موفق به منفجر کردن 40 بمب در غرب شهر الرمادی شد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های عراقی، نیروهای عراقی امروز جمعه حمله گروه تروریستی داعش به یکی از  مقرهای امنیتی در استان الانبار واقع در غرب این کشور را دفع کردند.

یک منبع امنیتی گفت که نیروهای پلیس الاتحادیه، صبح امروز تلاش داعش برای منفجر کردن دو  خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی یکی از مقرهای این پلیس در 110 کیلومتری غرب الرمادی را خنثی کردند.

وی اظهار داشت که نیروهای امنیتی موفق شدند این دو خودروی بمب گذاری شده را که توسط دو عامل انتحاری هدایت می شد قبل از رسیدن به ورودی این مقر منفجر کنند.

آزادی چند منطقه در غرب الرمادی و هلاکت 20 تروریست

این در حالی است که نیروهای عراقی به پیشروی خود در جنوب الرمادی ادامه داده و چند منطقه دیگر در منطقه التأمیم که تحت تصرف گروه تروریستی داعش است را به کنترل خود در آوردند.

«ابراهیم الفهداوی» رئیس کمیته امنیتی شورای شهر الخالدیه واقع در 20 کیلومتری شرق الرمادی گفت که نیروهای عراقی موفق شدند امروز جمعه 3 منطقه در اطراف منطقه التأمیم در غرب الرمادی را شامل "شابط"، قادسیه اول و قادسیه دوم از دست گروه تروریستی آزاد کنند.

وی با بیان اینکه این عملیات منجر به هلاکت 20 تروریست داعشی شد، افزود: کنترل بر محله التأمیم در واقع کنترل بر دروازه اصلی حمله به الرمادی و رسیدن به ساحل رود فرات به شمار می رود.

خنثی سازی 40 بمب در غرب الرمادی

و خبر دیگر اینکه یک منبع در فرماندهی تیپ هفتم ارتش در استان الانبار امروز جمعه گفت که یگان مهندسی وابسته به این تیپ موفق به منفجر کردن 40 بمب در غرب شهر الرمادی شد.

وی اظهار داشت که داعش دهها بمب در طول خطوط فشار قوی برق بین منطقه البوحیات تا شرق حدیثه و ناحیه البغدادی در 90 کیلومتری غرب الرمادی کارگذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس