فرمانده انتظامی استان خوزستان از ورود بیش از ۶۴۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی به کشور از پایانه‌های مرزی استان خبر داد و گفت: تردد زائران در مرزهای خوزستان روان است.

به گزارش مشرق به نقل از سایت پلیس، سردار "محمدرضا اسحاقی" در گفتگویی با اشاره به موج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور، گفت: بازگشت زوار از مرزهای استان خوزستان به صورت تدریجی و با ترافیک روان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از شب گذشته 463 هزار و 415 زائر از مرزهای چزابه و شلمچه وارد کشور شده‌اند، ادامه داد: از این تعداد، 335 هزار و 531 نفر از مرز شلمچه و 127 هزار و 884 نفر نیز از طریق مرز چزابه وارد کشور شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به تمهیدات اتخاذ شده برای بازگشت زائران در پایانه‌های مرزی استان اشاره کرد و افزود: به حمدالله مشکل امنیتی در مرزهای استان وجود ندارد و زائران در امنیت کامل از طریق مرزهای خوزستان در حال وارد شدن به کشور هستند.

اسحاقی همچنین از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به منظور روان‌سازی ترافیک در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی استان خبر داد و گفت: از میدان مقاومت خرمشهر تا پایانه مرزی شلمچه و از شهر "بستان" تا پایانه مرزی چزابه برای خودروهای شخصی، محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده است.

وی ادامه داد: همچنین در شهرهای آبادان، خرمشهر، بستان، حمیدیه، سوسنگرد و غرب شهرستان اهواز، روان سازی ترافیک در دستور کار پلیس راهور استان قرار دارد.

فرمانده انتظامی خوزستان در خاتمه ضمن توصیه به زائران اربعین حسینی مبنی بر پرهیز از عجله و شتاب به هنگام خروج از پارکینگ‌ها در پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه از آنان خواست با صبر و بردباری و نیز رعایت حق تقدم و احتیاط کامل رانندگی کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس