روزنامه ایندیپندنت فاش کرد که جنگنده های ائتلاف تحت رهبری آمریکا 59 هزار سورتی پرواز بر فراز عراق و سوریه انجام داده اند اما تنها در 9 هزار سورتی پرواز برخی اهداف زمینی را بمباران کرده است.

به گزارش مشرق،  روزنامه ایندیپندت در شماره امروز خود با اشاره به تصمیم انگلیس برای پیوستن به ائتلاف برای اجرای حملات هوایی در سوریه نوشت: "تلاش نظامی هوایی انگلیس تفاوتی نخواهد داشت و علت آن هم روشن است زیرا عملا جنگنده های زیادی برای اجرای حملات حضور دارند اما تعدادی اهداف روشن از داعش نیست که بتوان همه این جنگنده ها را مورد استفاده قرار داد".

این روزنامه افزود: "ائتلاف تحت رهبری آمریکا بیش از 59 هزار سورتی پرواز از آغاز عملیات خود در ماه اوت سال 2014 میلادی تاکنون در عراق و سوریه انجام داده است که تنها 8500 سورتی پرواز به بمباران اهداف زمینی منجر شده است".

روزنامه ایندیپندنت نوشت: اکثر جنگنده‌های که بر فراز عراق و سوریه پرواز کرده اند، بدون اینکه اهدافی را برای بمباران بیابند، به پایگاهها خود بازگشته‌اند و این بدان معنا است که بیش از 50 هزار سورتی پرواز حتی یک هدف برای بمباران نیافته‌اند.

این روزنامه به نقل از متین گورکان تحلیلگر نظامی ترکیه تصریح کرد: حملات هوایی فقط می‌تواند علیه مراکز آموزشی و مخابرانی گروه داعش موفقیت آمیز باشد اما جای تعجب است که حتی یک مرکز کنترل داعش در طول این همه بمباران هدف قرار نگرفته است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 0
    9هزار بمباران زیر ساخت سویه و عراق نه داعش و 50هزار تای دیگه هم ارسال کمک به داعش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس