کد خبر 503504
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: از نمایندگان مجلس می‌خواهم در خصوص بحث فرید کریمی از حق شهرشان دفاع کنند.

به گزارش مشرق، محمدرضا عباسی درباره صحبت‌های شهبازی -مسئول بخش مسابقات سازمان لیگ- راجع به اینکه حضور فرید کریمی در ترکیب صبا منع قانونی نداشته، گفت: قطعا این موضوع خلاف قانون بود و تا پایان این موضوع را پیگیری می‌کنیم. از نمایندگان مجلس، هیات فوتبال استان و سایر ارگان‌ها خواهش می‌کنم که از حق مردم این شهر دفاع کنند و به تیم شهرشان کمک کنند، امروز فقط بحث سیاه‌جامگان نیست.

وی افزود: باید از اصفهانی‌ها یاد بگیریم که به چه شکل حامی و یاور یکدیگر هستند، باید خود را قدرتمند کنیم. از بین نمایندگان مجلس فقط پژمان‌فر بوده که می‌توانیم با وی ارتباط برقرار کنیم و متاسفانه دسترسی به سایر نمایندگان اصلا ممکن نیست! کاش به انتخابات مجلس نزدیک‌تر شویم تا باز نمایندگان و کاندیداها‌ یاد رای مردم و ورزش مورد علاقه‌شان بیفتند. شما ببینید در سایر شهرها، نمایندگان مجلس چه حمایت تمام‌قدی از نمایندگان شهر خود می‌کنند. حضور کریمی در ترکیب صبا منع قانونی داشت و اگر قرار به بی‌قانونی باشد پس ما هم باید اجازه استفاده از ایمان موسوی را داشته‌باشیم. این موضوع را از طریق تاج، رییس سازمان لیگ که انسانی فهیم و قانون‌گراست پیگیری می‌کنیم.

عباسی با مثال زدن شرایط پدیده در مصاف با ذوب آهن تصریح کرد: یقین بدانید اگر مشکل لغو پرواز در هر شهر دیگری برای تیم ورزشی به وجود می‌آمد، مسئولان آن، برای تیم خود یک هواپیمای اختصاصی به پرواز در می‌آوردند، اما چه ما و چه پدیده در شهر خود غریبیم. متاسفم که پدیده مجبور شد به ۳ قسمت تقسیم شود و به آن شکل به اصفهان برود، مشخص است که با چنین رخدادی نباید به نتیجه این بازی نگاه کرد.

به رفتن خطیبی مشکوکم
مالک باشگاه سیاه‌جامگان درباره صحبت‌هایی که راجع به خطیبی مطرح کرده‌بود، تاکید کرد: هیچگاه بحث خیانت مطرح نبوده‌ و گفته‌ام که خطیبی و رمضانی، علم‌شان به همین اندازه بود و نتوانستند بیشتر از این کمک کنند. بازیکنان خوبی داریم اما به تفکیک پست در یارگیری ضعف داشته‌ایم.

عباسشی در پاسخ به این سوال که علت استعفای خطیبی چه بود؟ گفت: به نظر من رفتن خطیبی یک بی‌اخلاقی بزرگ بود و به نوع رفتن وی مشکوک هستم. شاید وی می‌دانست تیمی که بسته در آینده به مشکل می‌خورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس