کد خبر 503171
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

پرویز مظلومی اعتقاد دارد در صورت حضور رحمتی در ترکیب تیم المپیک این بازیکن مجبور است فشار مضاعفی را تحمل کند و این موضوع احتمال مصدومیت این بازیکن را افزایش خواهد داد.

به گزارش مشرق، مایلی کهن به محمد خاکپور پیشنهاد داد برای بازی های المپیک در صورت صعود تیم ایران به این بازی ها نام سید مهدی رحمتی را به عنوان یکی از بازیکنان بالای 23 سال تیم ایران معرفی کند.

مدیر فنی تیم المپیک تصور می کرد، کارلوس کی روش به این مساله واکنش نشان دهد اما کی روش کوچکترین واکنشی به این مساله نشان نداد تا سناریو محمد مایلی کهن نقش برآب شود اما برخلاف کی روش، پرویز مظلومی به این مساله واکنش تندی نشان داد و مخالفت خود را با این مساله اعلام کرد.

گویا پرویز مظلومی بابت این مساله به شدت ناراحت است و اعتقاد دارد در صورت حضور رحمتی در ترکیب تیم المپیک این بازیکن مجبور است فشار مضاعفی را تحمل کند و این موضوع احتمال مصدومیت این بازیکن را افزایش خواهد داد.

بر اساس قانون فدراسیون فوتبال اگر باشگاه استقلال اجازه همراهی دروازه بان خود را با تیم المپیک صادر نکند محرومیت های سنگینی در انتظار این بازیکن و باشگاه خواهد بود لذا بعید است در صورت قطعی شدن این ماجرا رحمتی و مظلومی قدرت مخالفت داشته باشند مگر اینکه یا تیم راهی المپیک نشود یا اینکه مایلی کهن از جدال معنادار با کی روش دست بردارد!

منبع: قدس آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    خدا کنه اجازه بده رحمتی بره تیم المپیک بعد از 40 سال می تونیم بریم المپیک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس