فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: هم اینک مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران از امنیت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور، سردار محمد پاکپور روز دوشنبه در همایش ذخایر انقلاب با حضور سران طوایف، علمای شیعه و سنی و ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان استان سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: با توجه به وضع آشفته کشورهای منطقه و حتی جهان، جمهوری اسلامی ایران از امنیت و آرامش قابل قبولی برخوردار است.

وی با اشاره به خلق گروههای تروریستی در کشورهای منطقه بیان کرد: تمام این گروهها با مقاصد و اهداف خاصی از سوی سرویس های امنیتی منطقه ای و فرا منطقه ای ایجاد شدند و بعضا به مرحله ای رسید که همین گروهها وبال گردن خودشان شده و برای مهار آنها عاجز مانده اند به گونه ای که اقدامات تروریستی آنها به پایتخت کشورهایی که با پول و سلاح از این گروهها حمایت می کردند کشیده شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن مشترک مسلمانان کاملا به فراموشی سپرده شده، افزود: رژیم صهیونیستی که سالیان سال دشمن مشترک مسلمانان قلمداد می شد هم اکنون به فراموشی سپرده شده است.

وی اظهار داشت: امروز می بایست تمام توان جوانان مسلمان معطوف به آزادی قدس عزیز و سرزمین های غصب شده مسلمانان در فلسطین می شد و این سرزمین مقدس را از لوث رژیم صهیونیستی پاک کرد ولی متاسفانه این مبارزه به داخل خاک کشورهای مسلمان کشیده شده است.

وی ادامه داد: درد کشورهای مسلمان باید آزادی قدس و سرزمین های اشغالی می بود نه اینکه در مرزها و شهرهای کشور خودشان و یا دیگر بلاد اسلامی صرف می شد.

سردار پاکپور با بیان اینکه حضور ما در سوریه به عنوان مستشار کاملا منطقی و لازم است، گفت: منابع مالی و ذخایر کشورهای اسلامی همه در جنگ های مسلمان علیه مسلمان در حال از بین رفتن است.

وی اضافه کرد: اگر ما در جبهه های سوریه و عراق حضور نداشته باشیم باید در مرزهای خود با تروریسم تکفیری مقابله کنیم و نکته دیگر اینکه ما در پشتیبانی از جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به صورت اعتقادی متعهد هستیم و این از سیاست های جمهوری اسلامی ایران است که از سوی فرماندهی معظم کل قوا به دفعات و در مناسبتهای مختلف مطرح شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، امنیت پایدار را عامل آبادانی و توسعه دانست و گفت: اقدامات گسترده نیروی زمینی سپاه در جهت امنیت پایدار در سالهای گذشته و اکنون زمینه ساز ایجاد امنیت قابل قبول در منطقه شده است و این امنیت قطعا سبب توسعه استان و آبادانی منطقه جنوب شرق کشور خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام ما همه مردم ایران اسلامی به همه شماها خصوصا به شماها که اینقدر برای امنیت ما مردمان ایران اسلامی تلاش و نهایت کوشش میکنین که ما جوان ها رشد کنیم و به همه جاهای خوب برسیم شماها که به جای اینکه پیش خانواده هاتون باشین ولی با تمام تلاش و کوشش برای امنیت ما تلاش میکنین دستتون درد نکنه که هرچی ازتون تشکر کنیم کمه همت خداوند همیشه پشتتون باشه به حق محمد آل محمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس