کد خبر 502465
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷

خبرگزاری فرانسه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب نوشت: رهبر عالی ایران در دومین نامه خود خطاب به جوانان در کشورهای اروپایی و آمریکا استانداردهای دوگانه غرب را محکوم کرد.

 به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب نوشت: رهبر عالی ایران در دومین نامه خود خطاب به جوانان در کشورهای اروپایی و آمریکا استانداردهای دوگانه غرب را محکوم کرد.(متن کامل نامه اینجا)

خبرگزاری فرانسه در ادامه نوشت؛ رهبر ایران در این نامه که به زبانهای انگلیسی و فرانسوی منتشر شده است گفت: هرکس که از محبّت و انسانیّت بهره‌ای برده باشد، از دیدن این صحنه‌ها متأثّر و متألّم میشود؛ چه در فرانسه رخ دهد، چه در فلسطین و عراق و لبنان و سوریه.

براساس این گزارش، رهبر ایران با محکوم کردن سیاستهای متضاد آمریکا در ایجاد، تغذیه و مسلح کردن گروههای مثل القاعده و طالبان و دیگر گروههای تروریستی تاکید کرد که امروز تروریسم درد مشترک ماست.

رهبر ایران در ادامه نامه خود به جوانان غربی گفت: حمله نظامی به جهان اسلام در سالهای اخیر که قربانیان بیشماری داشته است نمونه دیگری از سیاستهای متناقض غرب است.

این خبرگزاری فرانسوی در ادامه مینویسد: این دومین نامه رهبر ایران خطاب به جوانان غربی و ادامه پیام اول وی است که در ژانویه 2015 و بعد از حمله به دفتر مجله شارلی ابدو و یک سوپرمارکت یهودی در پاریس است.

متن نامه اول رهبر انقلاب به جوانان غرب به 43 زبان
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 1
    ماشاءالله به آقا و نامه پرمغز و فوق العاده مهمش
  • سيد حسين ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 1
    جانم فداي رهبر
  • حاتم ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 1
    ایول ب این دانشمندفوق العاده جانم فدای رهبر فهمیده ام
  • بهروز ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    لبیک یا خامنه ای
  • محمد ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    لیسانس فیزیک :همیشه از اینکه رهبری فرزانه و ادیب و عاقل دارم به خود افتخار میکنم .از خدا ممنونم که من را در دوره ای افرید که رهبر ایشان باشد.من حالا میتوانم در میان جوانان فیزیک مولکولی اروپا با افتخار بگویم من ایرانیم و رهبرم ایشان ایت الله خامنه ایست .خداوندا نگهدار رهبر عزیزمان تا ظهور ولی خودت باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس