کد خبر 502280
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

علی‌رغم تکذیب چند باره خبر زخمی شدن سردار سلیمانی از سوی روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وب سایت گروهک منافقین با انتشار جزئیاتی بی‌اساس، همچنان به شایعه پراکنی در این خصوص ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی گروهک منافقین با انتشار خبری کذب و تکراری که مدرکی برای آن ارائه نشده است، مدعی شد سردار "قاسم سلیمانی،" فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، دو هفته پیش در مناطق جنوبی حلب به شدت مجروح شد و هم اکنون برای مداوا در بیمارستان بقیه الله تهران بستری است. این پایگاه معاند همچنین مدعی شد سردار سلیمانی در چند ناحیه بدن از جمله سر ترکش خورده است.

این درحالیست که یک منبع آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دقایقی پیش این ادعاها را به شدت تکذیب کرد. 

این وب سایت همچنین مدعی شد: خودروی قاسم سلیمانی در گذر از یک معبر در بخش جنوبی حلب مورد حمله خمپاره‌‎ای معارضان سوری قرار گرفت و علاوه بر مجروح شدن وی، دو نفر دیگر از سرنشینان خودرو به شهادت رسیدند. سردار سلیمانی بلافاصله بوسیله بالگرد سپاه پاسداران به دمشق منتقل و پس از انجام درمان‌های اولیه، به سرعت به تهران اعزام شد.

این پایگاه وابسته به گروهک منافقین همچنین در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود، با شاره به جزئیاتی جعلی افزود: سردار سلیمانی در بیمارستان بقیه الله تهران و در بخش "آی سی یو" واحد سی7 بستری شده است. به دلیل بستری شدن سردار سلیمانی در طبقه هفتم بیمارستان، مراجعین عمومی حق ندارند در این طبقه رفت و آمد کنند. تیمی از پزشکان مجرب برای مداوای سردار سلیمانی انتخاب شده‌اند و دکتر "غلامرضا فرزانگان،" متخصص مغز و اعصاب، سرپرستی این تیم زبده پزشکان را برعهده دارد. دکتر "علیرضا جلالی،" رئیس بیمارستان بقیه الله، شخصا بر روند درمان سردار سلیمانی نظارت دارد.

وب سایت منافقین در ادامه مدعی شد نیروهای سپاه پاسداران از درز هرگونه اطلاعات و خبری درمورد سردار سلیمانی جلوگیری می‌کنند و تمام کادر درمانی و پرستاران بیمارستان از پاسخ‌گویی درمورد سوالات مربوط به سردار منع شده‌اند.

در این خصوص،  یک منبع آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خبر رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر زخمی شدن سردار سلیمانی در منطقه العیس در  ریف حلب اظهار داشت: این موضوع جنگ روانی است و صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه خبر زخمی شدن سردار سلیمانی دروغ است، عنوان داشت: با توجه به شکست‌هایی که داعش در سوریه داشته، رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند تا با جنگ روانی روحیه داعش را بالا ببرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • آرش آذر ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    یه خورده بیشتر باید مواظب سردار باشیم کشورهای مخالف و گروه های تروریستی روی سردار سلیمانی خیلی زیاد دارن مانور میدن
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    شهادت هنر مردان خداست. آرزوی سلامتی برای سردار دارم.
  • ایرانی ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    امیدوارم که درد و بلای سردار با غیرت ایران،حاج قاسم سلیمانی بخوره تو سر شما نامردای بی غیرت ،وطن فروش،منافق.به یاری حق،حاج قاسم تا زمان تحویل پرچم اسلام به حضرت قائم(عج)در کنار حضرت امام خامنه ای خواهد بود.انشالله
  • اهوازی ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    منافقین بزدل
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    این به خاطر حضور نیروهای بسیجی ذوالفقار در ورودی های بیمارستان و گذاشتن دستگاه ایکس ری هست.حضور زیاد مجروحین مدافع حرم و یمنی های زخمی این شایعه را ایجاد کرده است. آرزوی شهادت سردار سلیمانی را به گور می برند ان شا الله هر چند شهادت فوز عظمی مطلوب سردار است.
  • منفرد ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    اول اینکه سردارسلیمانی به کوری چشم دشمنانش وبه فضل خدا صحیح و سالم است . دوم سپاه پاسداران وسپاه قدس از این سردار سلیمانیها که کم ندارد هر کدام از این برادران خودش یک سردار سلیمانی است ودست پرورده سردار همدانی و سردار سلیمانی ها هستند سوم اینکه این سرداران ارزوی شهادت در را خدا دارند واگر زمانی هم به شهادت برسند مزد سالها زحمت بی امان وجهاد فی سبیل الله را از سوی پروردگارشان دریافت کرده اند و اما شما منافقین کور دل در زمان پیروزی انقلاب به نفاق پرداختید و در زمان جنگ تحمیلی در لشکر صدام ورودر روی ملت ایران ایستادید وحالا هم به عنوان ستون پنجم دشمن وامریکا عمل کرده و روسیاه تر از همیشه در اروپاه و امریکا به دم تکان دادن برای اربابتان و شایعه پراکنی مشغولید لعنت خدا به شما .
  • پسر ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    این شیاطین زیاد نباید تحویل گرفت
  • فدایی امام خامنه ای ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    دارن آرزوهاشونو میگن که قراره با خودشون به گور ببرن!
  • قاسم سلیمانی ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست .
  • محسن ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    خدا نگهدارت سردار مقاومت
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 0
    ان شاالله به برکت صلوات بر محمد و آل محمد
  • سرباز وطن ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 0
    جانم فدای مالک اشتر امام خامنه ای به کوری چشم دشمنان ایران زمین سردار عزیزمان زنده وسلامت هستند ومنافقین کثیف باید این آرزو را بگور ببرند که یه مو از سر سردار عزیزمان کم شود چون دعای امت اسلام وتمام آزادیخواهان جهان بدرقه راه سردار سلیمانی عزیز است مرگ بر مسعود ومریم رجوی خائن درود بر سرداران دلاورانقلاب اسلامی
  • افشین تهران ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 0
    سردار سلیمانی افتخار این ملت هست همانطور که شما ها مایه ننگ این ملت هستید.ایران سردار سلیمانی کم ندارد و اما شما ها به اندازه یک سگ هم در نزد ملت ایران اعتبار ندارید.مزدوران صدام حالا خر کی خواهید شد.
  • مجتبی ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 0
    سوزش عملیات جیش المختار تو لیبرتی زد بیرون،راستی هر حیوانی رو گشتم تا این انسان نماهای کثیف رو تمثیل کنم نشد حقیقتا منافقین رو فقط باید انداخت تو دریاچه نمک چون اگه بسوزن هم بو گندشون همه جا رو میگیره!درد و بلای حاج قاسم تو سرتون
  • ابی ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 0
    به کوری چشم حسودها سردار سلامت هست .... عاشقتم سردار .....
  • روح اله ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    1 0
    خدا حفظت کنه سردار انشااله سالم،تندرست و همیشه سربلند باشی بهت افتخار میکنیم سردار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس