کد خبر 502263
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: مصدومیت برخی از بازیکنان تنها مشکل ما برای رویارویی با تراکتورسازی است.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: یک بازی مهم و سخت با این تیم داریم و امیدوارم با حمایت هواداران که نقش اصلی را در تیم ما دارند بازی خوبی انجام بدهیم.ما تمرینات خوبی داشتیم و مشکل ما فقط یک سری مصدوم در خط حمله است و برای این بازی رافخایی، زارع و افشین را نداریم و حاتمی هم بعد از مدت‌ها در تمرینات ما شرکت کرد و در فهرست 18 نفره ما هست. صادق محرمی بعد از مدت‌ها به تیم ملوان بازگشت.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی خوبی که مقابل سایپا انجام دادیم را تکرار کنیم و نتیجه هم بگیریم و برای بازی‌های بعد آماده شویم. مصدومیت آرش افشین کهنه است ولی واقعا بازیکن خوبی است که با همه دردهایی که دارد سر تمرین می‌آید. در تمرینات سعی می‌کنیم بازیکنان انگیزه لازم را داشته باشند. وقتی مشکلات بیرون از تیم هست بازیکنان ما تمرکز لازم را ندارند و بر روی برخی از بازیکنان اثر گذار است.

استیلی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم با بی‌پولی بازیکنان تمرین می‌کنند و با وجود همه مشکلاتی که داریم در تمرین هستند و مسئولان هم تلاش می‌کنند تا بخشی از مبلغ قراردادها پرداخت شود. حداقل تا نیم فصل 30 درصد از مبلغ قراردادها پرداخت شود. دنیامالی تلاش می‌کند و بدیعی‌فر، آذرگون اعضای هیات مدیره و خود مدیرعامل باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات حل شود. بازیکنان ناراحتند و یک روز هم در تمرین نیامدند ولی بعد با مدیریت صحبت کردند و در تمرین حاضر شدند.

وی در مورد اینکه ملوان تنها نماینده گیلان و مازندران است و برای کمک این باشگاه عزم استانی می‌خواهد، گفت: با صحبت‌های شما موافقم. استاندار گیلان تاثیرگذار است و شنیده‌ام ورزشی هم هست و منطقه آزاد انزلی هم اگر در ورزش بیاید می‌تواند کمک کند. ملوان نماینده سه استان شمالی ما هست و این خدمت فقط به شهر انزلی نیست بلکه کمک به ملوان کمک به استان‌های شمالی است. ما فقط تیم بزرگسال نداریم و تیم‌های پایه و بانوان داریم و من بازی تیم‌های نونهالان را دیدم و باشگاه ملوان در همه بخش‌ها باید کمک شود. مسایل سیاسی را کنار بگذاریم و ورزشی فکر کنیم.  اگر ورزشی فکر کنیم مسایل حل می‌شود.

استیلی در مورد اینکه از رفتار تماشاگران در بازی با فولاد ناراحت شد، گفت: بله، من از این مساله ناراحت شدم و با صداقت می‌گویم ناراحت شدم. این تیم را بدون پول تا اینجا نگه داشتیم. بدون منبع مالی چگونه بازیکنان را از نظر روانی تمرین بدهیم و از نظر تاکتیکی و بدنی آماده نگه داریم. شرایط بد زمین را در بازی فولاد را دیدید، تیم آنالیزور و فنی ما خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بود و در زمین گل‌آلود مقابل فولاد خوب بازی کردیم و توقع داشتیم که هواداران سعه صدر داشته باشند. اگر کادرفنی را تشویق نمی‌کنند ناسزا هم نگویند و آن زمان ناراحت شدم اما واقعا یکی از عوامل ماندنم در ملوان همین هواداران هستند. ما جوانان را آورده‌ایم و این جوانان آینده‌های ملوان هستند و باید صبر و حوصله داشت و بازیکن 20-30 میلیونی جوان آینده ملوان است و با جوانگرایی و نتیجه گرفتن آینده ملوان ساخته می‌شود.

وی در مورد بازی با تراکتورسازی تصریح کرد: بازی سختی داریم و برای برد به میدان می‌رویم و اگر مهاجمان ما سالم بودند در بازی با سایپا هم می‌توانستیم پیروز شویم. هواداران از دقیقه یک تا دقیقه 90 حامی ما باشند و هرچه بازیکنان ما توان دارند ارایه می‌کنند تا هواداران خوشحال شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس