رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: در حال حاضر 2 هزار دستگاه تراکتور در سطح کشور در حال توزیع میان مددجویان کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی است.

به گزارش مشرق، سیدپرویز فتاح که به منظور بازدید و بررسی آخرین اقدامات و وضعیت طرح‎های مددجویی، وارد استان سیستان و بلوچستان شده بود، عصر امروز در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر کمیته امداد امام (ره) این استان اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار تراکتور در سطح کشور در حال توزیع بین مددجویان کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور افزود: 5 هزار خودروی وانت نیسان نیز به مدجویان کمیته امداد تحویل می‌شود که در فاز نخست یک هزار خودرو آماده تحویل است.

این مسئول ادامه داد: تلاش می‌کنیم هم تعداد خودروها و هم وانت‌های نیسان را بیش از این افزایش داده و در اختیار مردم محروم مناطق مختلف کشور قرار دهیم.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان شیعه و سنی در زمینه رسیدگی به امور محرومان با هم متحد هستند و این جلسه نیز نمادی از وحدت مردم این مردم و مسئولان و خدمتگزاران به آنها‌ست.

فتاح با اشاره به اینکه می‌خواهیم با ارائه خدمات بی‌منت ارادت خود را به مردم خونگرم و خوب سیستان و بلوچستان اثبات کنیم، بیان کرد: پرداخت وام‌های قرضه‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد باید همواره استمرار داشته باشد و حتما باید این ارقامی که به عنوان وام در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد به مردم پرداخت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور افزود: در سیستان و بلوچستان در حال حاضر امنیت بسیار خوبی حاکم است که این امنیت به برکت خون شهدایی از جمله سردار شهید شوشتری است.

این مسئول اضافه کرد: تعداد مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان زیبنده این استان نبوده و باید همه برای ریشه‌کنی فقر در این جامعه تلاش کنیم.

وی ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مردم محروم کمک بگیریم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانوارهای خودکفا شده و حامیان آنها تجلیل و کلید خودروی نیسان و تراکتور به مددجویان منتخب اهدا شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس