کد خبر 501623
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

پیشکسوت فوتبال در واکنش به بیانیه امید نمازی گفت: او هر روز سراغ من می‌آمد و زودتر تمرین را ترک می‌کرد تا به فدراسیون فوتبال برود.

به گزارش مشرق، محمود یاوری در خصوص بیانیه امید نمازی مبنی بر اینکه اعلام کرده «یاوری علیه من مصاحبه می‌کند تا دوباره به او تیم دهند» اظهار داشت: من قصد ندارم که جواب او را بدهم و اگر حرفی می‌زنم به خاطر این است که واقعیت را بیان کنم. من اگر در استیل‌آذین با او کار کردم به این خاطر بود که وقتی کادر فنی انتخاب می‌کنم عادت ندارم جابجایی رخ دهد و او را عوض کنم.

وی ادامه داد: ایرادی ندارد او فردی جوانی است و اجازه بدهید هر چه دلش می‌خواهد بگوید. او هر روز پیش من می‌آمد و وقت می‌گرفت تا به فدراسیون برود و با کفاشیان و کی‌روش صحبت کند. روزی کی‌روش با هوشنگ مقدس و آیت‌اللهی میهمان من بودند که من این استنباط را کردم که دیدگاه اولیه‌اش در مورد مربیان ایرانی اشتباه است زیرا اطلاعات غلط به او داده بودند.

این پیشکسوت خاطرنشان کرد: من شاید فوتبالیست قابلی نبودم هر چند 13 بازی ملی دارم اما مدعی هستم که در مربیگری هیچ کسی مدارکی که من کسب کرده‌ام را نتوانسته بگذارند. کاری که به پایان رسانده‌ام را هم اکنون دلیلی ندارد که بخواهم از اول شروع کنم و انتظار و توقعی هم ندارم.

یاوری یادآور شد: امید نمازی هر حرفی که زده نظر و عقیده‌اش را گفته است. من کاری به او ندارم و باز هم می‌گویم فقط واقعیت‌ها را عنوان کردم. او هم هم اکنون در آمریکاست و عشق و حالش را می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس