یک پایگاه خبری مدعی شد که جنگنده های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب منطقه قلمون در حومه دمشق را بمباران کردند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری "السوریه نت" مدعی شد که جنگنده های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب پایگاه های ارتش سوریه و حزب الله را در منطقه قلمون در حومه دمشق واقع در مرزهای بین سوریه و لبنان بمباران کرده است.

این پایگاه با اشاره به اینکه هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی چند ساعت بر فراز آسمان منطقه به پرواز درآمدند، ادعا کرد: جنگنده های رژیم صهیونیستی دو حمله هوایی را در منطقه جرود راس المعره در قلمون اجرا کردند و حمله هوایی سوم نیز پایگاهی نظامی را در جرود قاره هدف قرار داد.

السوریه نت افزود: جنگنده های صهیونیستی پس از چند دقیقه چهارمین حمله هوایی را در منطقه جرود فلیطه در قلمون هدف قرار دادند.


این پایگاه خبری در ادامه مدعی شد که در جریان این حملات دستکم 13 تن از نیروهای ارتش سوریه و حزب الله به شهادت رسیده و ده هاتن دیگر زخمی شدند که به بیمارستان یبرود انتقال یافتند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    خوب چرا یکی از این هواپیماهای اسراییل را نمی زند . چرا ترکیه زرتی هواپیمای روسی را سرنگون کرد . آیا می خواهد پای ناتو را به میان بکشد و با روسیه جنگ کند
  • سائل ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    هر دم ازین باغ بری میرسد هر کی میاد یه بمب میندازه میره
  • رضا ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 0
    هواپیماهای اسراییل را ایران و روسیه بزنند! چرا نشسته اند!مگر روسیه نگفته هیچ کشوری حق ورود به حریم هوایی سوریه را ندارد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس