یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در حال بررسی پیشنهادی مبنی بر تبعید خانواده های مجریان عملیات های شهادت طلبانه در کرانه باختری به نوار غزه است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی گفت که دستگاه امنیتی این رژیم تصمیم دارد خانواده هایی را که یکی از اعضای آنها قصد اجرای عملیات علیه اهداف اسرائیلی را داشته اما به مسئولان مربوطه اطلاع نداده اند، به نوار غزه تبعید کند و این پیشنهاد به مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی جهت تصویب آن ارائه خواهد شد.

وی گفت: هر مادری باید بداند که اگر اطلاع دارد فرزند دختر یا پسر وی قصد اجرای عملیات علیه اهداف اسرائیلی را دارد در صورت عدم اطلاع آن به مسئولان مربوطه، سرنوشتش تبعید به غزه خواهد بود.

در همین رابطه «موشیه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شب گذشته اجرای مجموعه ای از اقدامات امنیتی با هدف توقف حملات علیه اهداف اسرائیل را اعلام کرد.

کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یعلون در جلسه ارزیابی اوضاع امنیتی اجرای 4 طرح علیه طرف فلسطینی را اعلام کرد که عبارتند از: بازداشت گسترده اعضای حماس به منظور جلوگیری از مشارکت آنها در حوادث کرانه باختری و قدس، ممانعت از ورود کارگران به شهرک گوش عتصیون، ابطال مجوز تردد خویشاوندان مجریان عملیات شهادت طلبانه، بررسی امکان تبعید تحریک کنندگان از کرانه باختری به نوار غزه.

از حدود دو ماه پیش کرانه باختری و نوار غزه شاهد انتفاضه سوم فلسطینیان علیه صهیونیست‌هاست که تاکنون در نتیجه عملیات مقاومت 22 شهرک نشین به هلاکت رسیده و بیش از 213 نفر نیز زخمی شده‌اند و این در حالی است که 96 فلسطینی نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از 2 هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس