دروازه بان اسبق استقلال و تیم ملی می گوید: تیم ملی ما زمانی مثل بارسلونا بازی می کرد ولی کی روش خرابش کرد، او فوتبال جذاب ما را تبدیل به فوتبالی دفاعی کرده که زیبنده ایران نیست درست مثل مورینیو که ضد فوتبال را درست کرد و زیبایی های فوتبال را از بین برد.

پرویز برومند
به گزارش مشرق، پرویز برومند، دروازه‌بان سابق استقلال دل پری از کی‌روش و گلایه های عجیبی از او دارد. از او درباره بازی استقلال پرسیدیم و البته گفتگویی هم درباره تیم ملی داشتیم. گفتگوی ما با پرویز برومند را می خوانید.

* بازی استقلال را چطور دیدید؟
به نظرم استقلال، آن استقلال جام حذفی نبود ولی منطقی بازی کرد و موفق شد پیروز شود.

* به نظرتان استقلال قهرمان لیگ می شود؟
من فکر می کنم چند تیم هستند که به لحاظ فنی دچار مشکل هستند و استقلال هم به همین دلیل در صدر است ولی به نظرم اگر با همین روند ادامه می دهند قهرمان لیگ می شوند.

* سایر مدعیان را چطور دیدید؟
پرسپولیس و ذوب آهن تیم های خوبی هستند، سپاهان هم تیم بدی نیست. من فکر می کنم این تیم ها شانس قهرمانی دارند.

* بازی الکلاسیکو هم برگزار شد، رئالی هستید یا بارسایی؟
مگر باز هم رئالی وجود دارد؟ نصف بیشتر رقبای من که رئالی بودند بعد از الکلاسیکو، بارسلونایی شدند.

* کدام بازیکنان هم رده شما رئالی هستند؟
هیچکس، رئالی ها دیگر تمام شدند (با خنده).

 * بازی را چطور دیدید؟
من فکر می کنم بارسلونا با اینکه تیم ناقصی بود مقابل رئال که با ترکیب کامل بازی می کرد فوتبال فانتزی، جذاب و تماشایی را ارائه داد. بارسلونا با عشق بازی می کند و همه از دیدن بازی های این تیم لذت می برند.

* درباره تیم ملی صحبتی ندارید؟
تیم ملی ما زمانی مثل بارسلونا بازی می کرد ولی کی روش خرابش کرد، او فوتبال جذاب ما را تبدیل به فوتبالی دفاعی کرده که زیبنده ایران نیست درست مثل مورینیو که ضد فوتبال را درست کرد و زیبایی های فوتبال را از بین برد.

* دل پری هم از کی روش دارید.
نه دل پری که ندارم، مربی می تواند هرجور که دوست دارد تیمش را ارنج کند، گلایه من از رییس فدراسیون است که از غیرت و عرق ملی ما چیزی نمی داند. کی روش در فوتبال ما همه کار می کند و همه را به سخره می گیرد. او تمام وجود کشور را زیر سوال برده، نه پیشکسوتان چیزی می گویند و نه بزرگان فوتبال، ما او را استخدام کرده ایم که برایمان کار کند ولی همه چیز را به سخره می گیرد و عقده ای بازی در می آورد، لج بازی می کند و برخی را دعوت نمی کند. کشور کی روش به اندازه تهران هم نیست ولی آمده و ما را مسخره می کند. من با این چیزها مشکل دارم.

منبع: بانک ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • امیر ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    آخه عزیزم شما از فوتبال بارسلونا چی سرت میشه که فوتبال ما رو با فوتبال بارسا که ما 100سال ازش عقبیم مقایسه میکنی !!! تازه با ورود آقای کیروش فوتبال ما جون گرفته میفهمیم تاکتیک چیه نظم چیه اصول چیه نه چیزی که شما میفرماین بد نیست ی تحقیقی بفرماید
  • علیدوستی ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    من نمی دونم کی فوتبال سرش می شه؟! برومند که نمی فهمه- مایلی که نمی فهمه کلا هرکس کیروش رو نقد کنه هیچ چی نمیفهمه! من نمی دونم شما چند سال داری اما ایران 25 سال پیش همین روش ضد فوتبال و دفاعی کیروش رابازی می کرد با مربیگری علی پروین اما باز گلی به جمال علی پروین که ایران را لااقل قهرمان بازی های آسیایی 90 پکن کرد- چی بگه آدم .
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    درود بر کیروش . یک مربی بزرگ به دشمنان کوچکش کاری ندارد .
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    اصلا کجای فوتبال هستی؟
  • mmm ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    اره گوام هم ريال مادریده ایرانی ها فقط گنده حرف میزنن
  • عباس ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    اقای برومند اتفاقا همین مورینیو و سبکش باعث شد که سبک و روش تیکی تاکا و فوتبال تهاجمی بارسلونا ظهور پیدا کنه.در ثانی تو فوتبال به تیم برنده جایزه میدن نه بازنده ای که زیبا بازی میکنه فقط
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    کی پرویز برومند؟؟؟؟؟ کی هست؟ نمی شناسمش
  • حمید ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    فقط کم مونده توکارشناس بشی.بیسواد
  • جعفر ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    یه جورایی بی ربط هم نگفته. قبلا یادمه تیم ملی ایران خیلی خوب در میانه میدان پاس کاری میکرد بازی ایران - روسیه که منصوریان مربی بود، این اتفاق دقیقا یادمه
  • حسین ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    آقای برومند خجالت بکش.
  • بچه محل پرویز برومند ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    اون موقعی که کیروش تو منچستر دستیار فرگوسن بود پرویز وداداشش( اصغر برومند) به همراه باباش داشتن روپشت بوم کفتر بازی می کردند. خونه مردم دید میزدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس