انگلیس به دنبال تشکیل دو تیپ متشکل از 5 هزار نیروی نظامی برای مبارزه با تهدیدات تروریستی است.

به گزارش مشرق به نقل از تلگراف،‌ دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) از تشکیل دو "تیپ ضربت" متشکل از 5 هزار نیروی نظامی برای مبارزه با تروریست‌هایی خبر خواهد داد که امنیت شهروندان انگلیسی را تهدید می‌کنند.

همزمان با افزایش تهدید داعش برای دیوید کامرون در مقاله‌ای در تلگراف نحوه تقسیم‌بندی 178 میلیارد دلار بودجه نظامی در یک دهه آینده را مشخص کرده است.

دیوید کامرون امروز پیش از حضور در پارلمان بریتانیا برای تعیین جزئیات تجهیز نیروهای مسلح به پاریس سفر خواهد کرد تا با فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کند.

جرج آزبورن وزیر دارایی انگلیس که برنامه ریاضتی شدیدی به اجرا می گذارد ، روز یکشنبه اعلام کرد انگلیس قصد دارد هزینه های مربوط به مقابله با اقدامات تروریستی را 30 درصد افزایش دهد.

وزیر دارایی انگلیس قرار است طرح جدید در خصوص کاهش گسترده هزینه های عمومی اعلام کند که بر اساس اعلام صندوق بین المللی پول شدید ترین طرح ریاضتی در میان کشورهای ثروتمند تا سال 2020 خواهد بود.

آزبورن همچنین این موضوع را که کاهش هزینه های عمومی موجب کاهش ظرفیت های مبارزه با تروریسم می شود، رد کرد. این در حالی است که پس از حملات 13 نوامبر در پاریس و سن دنی مسائل امنیتی در جایگاه نخست مباحث مجامع عمومی قرار گرفته است. وی گفت:«ما اطمینان می دهیم که انگلیس به درستی در مقابل تهدیدات تروریستی دفاع خواهد کرد.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس