جانشین فرمانده کل ارتش، دستاوردهای نیروی دریایی ارتش را امیدآفرین و لذت‌بخش خواند.

به گزارش مشرق،  امیر عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم رونمایی از آخرین دستاوردها و پروژه‌های نیروی دریایی سخن می‌گفت با بیان اینکه با هدایت فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش چرخه عملیاتی با سرعت خوبی در حال پیشرفت است گفت: باید با علم و دانش، فناوری‌های لازم را به کار بگیریم و نیازهایی که مورد نیاز برای پروژه‌های عملیاتی است را تامین کنیم.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که بعضا در برخی نهادها وجود دارد این است که بعضا ما به دانش و علم می‌رسیم، اما به فناوری نمی‌رسیم یا به فناوری می‌رسیم و محصول به دست می‌آید و هنگامی که محصول به دست می‌آید آن محصول مشتری ندارد و در برخی موارد مشتری وجود دارد، اما محصول نیست که اینها نشان می‌دهد که در اینگونه موارد یک سیکل هدفمند و سیستماتیک نداریم. اما خوشبختانه این سیکل هدفمند و سیستماتیک تقریبا به طور صددرصد در نیروی دریایی برقرار است و از این بابت باید ما از این نیرو تشکر کنیم.

موسوی خاطر نشان کرد: من به نیابت از امیر فرمانده کل ارتش بابت برقراری سیکل منظم در نیروی دریایی ارتش از اعضای فعال در این نیرو، از فرمانده محترم و امیر غلام‌زاده، تشکر می‌کنم.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه پیشرفت‌ها در نیروی دریایی امیدآفرین و لذت‌بخش است، به پروژه شهید مهرپور اشاره کرد و گفت: من خودم هم درباره این پروژه درک درستی ندارم، اما می‌فهمم کسانی که از ابتدا تا انتهای این پروژه بودند احساس می‌کنند که این پروژه چقدر مفید بوده است.

وی با بیان اینکه ماموریت‌های بزرگ و خطیری در دریا می‌تواند باشد که نیروی دریایی باید خود را آماده آن کند اظهار داشت: فرمانده کل قوا فرمودند نیروی دریایی باید در شان ملت ایران باشد. بنده این را اضافه می‌کنم که شاید حضرت آقا نخواستند بگویند به نظرم نیروی دریایی باید در شان فرمانده کل قوا باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس