کد خبر 499517
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

سرپرست دبیری فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی گفت: ابتدا حکم آقای فتحی به عنوان دبیر فدراسیون باید از سوی وزارت ورزش امضا می‌شد و بعد او به فدراسیون می رفت، پس این موضوع می‌تواند نوعی تخلف باشد.

به گزارش مشرق، احسان مهاجرشجاعی درباره شرایط فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی، اظها‌ر کرد: من تا زمانی که کادر جدید فدراسیون مشخص شود، سرپرست دبیری فدراسیون هستم و فعلا باید منتظر باشم تا بینیم وضعیت چگونه می‌شود. امیدوارم تیمی سر کار بیاید که بتواند به خوبی کار کند و ارزیابی کنم که می‌توان با آنها هماهنگ شد یا نه.

سرپرست دبیری فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی در ادامه درباره حضور عباس فتحی به عنوان دبیر فدراسیون با وجود تایید نشدن حکم دبیری او از سوی وزارت ورزش و جوانان، بیا‌ن‌ کرد: ما با هم تداخل کاری نداریم و بچه‌های د‌و‌و‌مید‌ا‌نی عاقل و بالغ هستند. نمی دانم چرا آقای کیهانی این کار را کرده‌اند. حکم آقای فتحی ابتدا باید امضا می‌شد و بعد حکمش را ابلاغ می‌کرد‌ند. همین موضوع می‌تواند نوعی تخلف باشد. در کل خود آقای کیهانی صلاح کار را دانسته‌اند و این اصلا به نفع آقای فتحی نیست. اگر یک درصد حکم او امضا نشود برای فتحی وجهه خوبی ندارد.

او درباره طولانی شدن زمان اعلام اسامی کادر فدراسیون گفت: ای کاش خود مجمع نفرات فدراسیون را معرفی و تعیین می‌کرد. چون در برخی از سمت‌ها نفراتی را دیدم که باید قوی‌تر باشند. شان د‌و‌و‌مید‌ا‌نی خیلی بالاتر از اینهاست و باید وجهه این رشته حفظ شود چون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی رشته ضعیفی نیست و پر مدال‌ترین رشته در ورزش است و باید به درستی در آن کار کرد.

مهاجرشجاعی گفت: مشکل همیشگی ما این بوده که نفرات به درستی در جای خود نبوده‌اند. خود آقای کیهانی هم یکی از منتقدانی بودند که می‌گفتند تخصصی و علمی کار نمی‌شود و همه چیز تک محور است و باید از افراد متخصص استفاده کرد. اینها نباید فقط حرف باشد،‌ بلکه باید آن را عملی کرد. افراد متخصص باید اختیار عمل داشته باشند و بتوانند به راحتی نظرشان را اعمال کنند.

وی درباره علت طولانی شدن تعیین نفرات فدراسیون، تصریح کرد: به نظر می‌رسد هیات‌ها فرد قوی‌تری می‌خواهند و توقع دارند افرادی با رزومه کاری بهتر در فدراسیون حاضر باشند. این حق آنها است چرا که رای داده‌اند و انتظار دارند تیم قدرتمندی در فدراسیون حاضر باشد. شعار آقای کیهانی این بود که با حضور افراد متخصص در د‌و‌و‌مید‌ا‌نی به توسعه پایدار برسیم. قرار بود رییس فدراسیون اسپانسر قدرتمند برای کمک به فدراسیون بیاورد. وقتی با صحبت‌های آقای کیهانی در مجمع افرادی به مانند جلالی و کریمی کنار رفتند باید به صحبت‌هایش عمل کند و الوعده وفا. باید به قولی که داده شده عمل شود و همه چیز با تیمی که در ابتدای کار می‌چیند مشخص می‌شود. وقتی وارد میدان می شوی باید کار انجام بدهی. زمانی که بیرون گود هستی حرف‌های زیادی وجود دارد اما باید شعار و حرف‌ها را عملی کرد.

سرپرست دبیری فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی با تاکید بر این که کادر فدراسیون را مجمع باید تعیین کند، گفت: بهترین کاری که در این زمان باید صورت بگیرد تا موضوعی زیر سوال نرود این است که تعیین اعضای فدراسیون به خود اعضای هیات‌ها سپرده شود. قانون هم این است که خود هیات‌ها اعضا را مشخص کنند. باید مجمع تشکیل شود و برنامه‌های هر شخصی ارائه شود و با توجه به آن اعضای مجمع فرد مورد نظر را انتخاب کنند. این کار سختی نیست، اما در ‌عین ‌حال می‌توان در برنامه‌های بلند مدت تاثیرگذار باشد. سال آینده المپیک در پیش است و تا پایان سال 94 هم باید در ر‌قا‌بت‌های داخل سالن آسیا و جهان و همچنین جوانان آسیا شرکت کنیم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: برنامه‌ها به خوبی پیش می رفت و به نظرم کارها باید زودتر انجام شود. کمیته‌ها باید هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر تشکیل شوند. د‌و‌و‌مید‌ا‌نی 24 ماده دارد و هر کدام به اندازه یک فدراسیون کار دارد. یک تیم چهار یا پنج نفره نمی‌تواند تمام کارها را انجام بدهد. باید میان استان‌ها تقسیم کار صورت بگیرد و بر‌نامه‌ریزی بهتری صورت گیرد. یک تنه و یک نفره نمی‌توان تمام کارها را انجام داد.

مهاجرشجاعی با بیان این که هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر همه چیز باید سر و سامان بگیرد، خاطر‌ نشان کرد: در مدتی که در فدراسیون بودیم بر‌نامه‌ریزی‌های خوبی را انجام دادیم. من با احمد کمالی، رییس فدراسیون دانش‌آ‌مو‌ز‌ی امارات که اصلیتی ایرانی دارد صحبت کردم و قرار شد دوندگان سرعتی ایران را به کمپی در آمریکا اعزام کنیم. کمالی نایب رییس فدراسیون جهانی است و ارتباط خوبی با افراد د‌و‌و‌مید‌ا‌نی جهان دارد. برای بقیه بچه‌ها نیز بر‌نامه‌ریزی لازم را انجام داده بودیم و این روال باید ا‌د‌ا‌مه‌ دار باشد. بنا‌بر‌این باید این بحث‌ها و حواشی هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر جمع و جور شود، چرا که این طولانی شدن به نفع د‌و‌و‌مید‌ا‌نی نیست.

او در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: برای این که انگ دخالت به وزارت ورزش و جوانان زده نشود بهتر است هیئتها به کادر فدراسیون رای دهند. همه افراد حاضر در مجمع باید با شناخت اعضا را انتخاب کنند. اگر این کار در د‌و‌و‌مید‌ا‌نی صورت بگیرد خیلی خوب است و امیدوارم د‌و‌و‌مید‌ا‌نی سر و سامان بگیرد.

او در پایان درباره عملکرد کیهانی گفت: زمان زیادی از حضور او در فدراسیون نگذشته است. از زمانی که کیهانی سر کار آمده وقت زیادی را برای جمع کردن تیم خود گذاشته است اما می‌توانست خیلی قبل‌تر این کار را به سرانجام برساند. هر کسی قبل از انتخابش هم یکسری افراد را در ذهن دارد. با توجه به این که ابلاغ حکم ریاستش هم طولانی شد می‌توانست در آن زمان هم فکر کند و باید سریع‌تر همه چیز را جمع و جور می‌کرد. امیدوارم با تدبیر لازم این کار انجام شود و به د‌و‌و‌مید‌ا‌نی لطمه وارد نشود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس