با توجه به تاریخ برگزاری انتخابات فیفا که هفتم اسفند ماه است، فدراسیون فوتبال ایران هنوز تاریخ قطعی برای انتخابات را مشخص نکرده است.

به گزارش مشرق، قرار است اسفند ماه انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود و البته تاریخ انتخابات هنوز مشخص نشده است.

انتخابات فیفا ۷ اسفند ۹۴ انجام می شود وتاکید علی کفاشیان بر این است که انتخابات فدراسیون فوتبال پس از انتخابات فیفا و مشخص شدن تکلیف ریاست فیفا برگزار شود. کفاشیان اعلام کرده در انتخابات فیفا، موضع فدراسیون فوتبال حمایت از شیخ سلمان بحرینی است.

در هر حال انتخابات فدراسیون فوتبال باید قبل از ۱۵ اسفند ۹۴ برگزار شود و مطمئنا بین هفتم تا ۱۵ اسفند ۹۴ انتخابات انجام خواهد شد.

قرار است در ماه آذر مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شود که در آن اصلاحاتی روی اساسنامه انجام و گزارش حسابرس ها به تصویب اعضای مجمع برسد. در این مجمع تاریخ انتخابات هم مشخص خواهد شد.

البته برخی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد بودند که باید انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قبل از انتخابات فیفا برگزار شود اما علی کفاشیان چند روز قبل اعلام کرد که انتخابات فدراسیون فوتبال بعد از انتخابات فیفا برگزار خواهد شد.

در مجمع فدراسیون فوتبال، تاریخ ثبت نام کاندیداها هم اعلام می شود و باید دید که چه کسانی در انتخابات ثبت نام خواهند کرد. تا به امروز علی کفاشیان، علیرضا اسدی و محمد دادگان کسانی هستند که از آنها به عنوان کاندیداهای انتخابات آینده نام می برند. برخی از کسانی که از آنها به عنوان کاندیدا نام می برند، فعالیت های انتخاباتی شان را به صورت زیرپوستی شروع کرده اند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس