کد خبر 498726
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

گروه تروریستی داعش در فایل جدید ویدیویی، فرانسه و رئیس جمهور این کشور را به حملات بیشتر تهدید کرد.

به گزارش مشرق، داعش در نواری ویدیویی با عنوان "سراشیبی سقوط پاریس"، که سایت های اینترنتی وابسته به این گروه تروریستی آن را منتشر کردند، فرانسه و فرانسوا اولاند رئیس جمهوری این کشور را به حملات بیشتر تهدید کرد.

رای الیوم با انتشار این خبر نوشت: در این نوار ویدیویی بخشی از یک فیلم سینمایی به نمایش گذاشته شده که در آن برج ایفل بر روی زمین سقوط می کند و متلاشی می شود.

به عقیده ناظران، نمایش برج ایفل (معروف ترین نماد پاریس) در این فیلم بیانگر آن است که هدف بعدی داعش در فرانسه این برج خواهد بود.

در این نوار ویدیویی همچنین بخش هایی از حملات هفته گذشته گروهک تروریستی داعش در پاریس که شهروندان فرانسوی را دچار وحشت کرده، دیده می شود.

یکی از عناصر تروریستی داعش در این فیلم به زبان فرانسه با افتخار از حملات اخیر این گروهک در پاریس که به کشته شدن 130 نفر منجر شد، سخن می گوید و از مسلمانان فرانسه می خواهد دست به حملات بیشتر بزنند.

وی حملات اخیر پاریس را واکنشی به حمله جنگنده های فرانسه به مواضع داعش در سوریه عنوان کرد.

کشور فرانسه از جمله کشورهایی است که از 5 سال پیش تاکنون و تا قبل از سوخته شدن برگ داعش به دست ارتش سوریه، متحدین این کشور و حملات هوایی روسیه، از تروریست های در حال جنگ در سوریه  حمایت کرده است.

{$sepehr_album_33472}


منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    تاکنون هیچ کسی جرات تهدید یک کشور اروپایی تا این حد را نداشت. با این وضع اگر پیش بروند امریکا و کاخ سفید را هم تصرف میکنند
  • مرگبر داعش پروري ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    انشالله مكرشان به خودشان بر ميگردد
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    ان شاء الله
  • حاج رضوان ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    فرانسه داره نهایت استفاده رو از داعش یهود ساخته میکنه دارن کشورهای دیگر اروپایی رو هم ترغیب میکنن که یقینا در سوریه منافعی هست وشما هم بیایید
  • Behanam ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    ميبينم که داعشی ها زياد ميان اينجا ... مشرق چشمت روشن که اينقدر طرفدار داری.
  • محمد ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    لعنت خدا بر كساني باشد كه حامي تروريست هستن كه جان ادمها براشون بي عرضش ترين هست زنباد مدافعان حرم
  • امیر ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    اولا غیر ممکنه چون حسابی درو برش نیرو نظامیه این کشتار اخیر 100 % کنترل شده بوده اما بیشتر افراد دولت فرانسه خبر نداشتند ثانیا اگه خراب شه مثل 11 سپتامبر میشه و علاوه بر اون موج اسلام هراسی بیشتر میشه.
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    آهای اولاند! زدی ضربتی ضربتی نوش کن
  • بشردوست ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    خودزنی غربیها تازگی ندارد!! برجهای دو قلو مرکز تجاری جهان در نیویورک را شیطان بزرگ با نمایشی مسخره منفجر کرد تا سردنیا را شیره بمالد و مجوزی برای حمله به افغانستان و عراق پیدا کند .... امروز هم فرانسه، همان بازی شیطان بزرگ را دنبال میکند. یک روز شارلی ابدو و کاریکاتور پیامبر گرامی اسلام(ص) و یک روز گروگانگیری و انفجار و کشتن 130 نفر مردم بیچاره... وامروز هم برج ایفل...
  • بیاد شهدا ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    داداش خیالت راحت : چاقو دسته خودش را نمبرد! تمام انفجارات و کشت وکشتارها از مردم بیگناه تلفات میگیرد. این مردم فرقی نمیکند اهل فرانسه باشند یا سوریه! اهل استرالیا باشند یا مالی! اهل افغانستان باشند یا بلژیک! در همه این فتنه های شیطان بزرگ فقط مردم نابود میشوند. و این فتنه ها نمایشی است برای انحراف و فریب افکار مردم جهان. همه باید هوشیار باشیم که : داعش را خودشان ایجاد کردند و داعش بدون اجازه اربابانش در کاخ سفید جرات آب خوردن هم ندارند.
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    داعش يا معماى قرن براستى داعش وسيله و ابزار كيست، دروغ و دروغ و خبر پشت خبر انقدر گاهى اخبار داعش گيج كننده و ضد و نقيض و شير تو شير هست كه شنونده و مخاطبين از درك كارهاى اين گروه عاجز ميشوند هر چند الان به اندازه تشكيل يك كشور براى خودشون جهانگشايى كردن ولى به هر حال هنوز اين كه ابزار كدام كشورها هستند يا يك گروه ايدئولوژيك و خودرو و خودسر هستند واقعا گنگ هست!
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    آقا محمد اصلاح بفرمائید: جان آدمها براشون بی ارزش ترین هست زنده باد مدافعان حرم حضرت زینب (س)
  • روشنگر ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    نه داداش من. اینطور نیست. همه این اتفاقات برای ما تصادفی و غیره منتظره است. اما برای صحنه گردانان این نمایش ها بسیار دقیق و حساب شده است!! طراحی این نمایش ها همگی با حمایت و برنامه سرویس اطلاعاتی MI6 انگلیس و MOSAD اسرائیل و CIA آمریکا و همپیاله های شیطان بزرگ مانند فرانسه و عربستان و قطر و اردن و ترکیه و... اجرا میشود . وهدف آن نابودی اسلام و در دست گرفتن ذخائر عظیم نفت و گاز و آب و.... در منطقه غرب آسیاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس