مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: کمک مالی به مدارس بسیار اهمیت داشته و ضروری است اما باید توجه داشت که کمک مالی خانواده‌ها به مدارس داوطلبانه است و نباید در این رابطه اجباری اعمال شود.

به گزارش مشرق، اسفندیار چهاربند اظهار داشت:‌ سرانه مدارس دو بخش دارد، بخش نخست سرانه تملک و عمرانی است که در فصل تابستان بین مناطق آموزش و پرورش توزیع شد تا فعالیت‌های عمرانی و بهسازی مدارس انجام شود. بخش دوم سرانه مربوط به هزینه‌های جاری مدرسه است که تلاش می‌‌شود به مدارس پرداخت شود.

وی در خصوص کمک‌های مالی خانواده‌ها به مدارس گفت:‌ کمک مالی به مدارس بسیار اهمیت داشته و ضروری است اما باید توجه داشت که کمک مالی خانواده‌ها به مدارس داوطلبانه است و نباید در این رابطه اجباری اعمال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد:‌ اگر مدرسه‌‌‌ای هیئت امنایی باشد این اختیار را دارد که به ازای مصوب کردن فوق برنامه‌‌‌ها، هزینه را نیز تصویب کند اما در مدارس دولتی عادی مشارکت مالی مردم داوطلبانه است.

چهاربند تأکید کرد:‌ اگر خانواده‌‌ای در مدرسه دولتی عادی با مشکل مواجه شده است آن را به آموزش و پرورش منطقه گزارش کنند تا رسیدگی شود.

وی ادامه داد: مردم در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور و در شرایط جنگ و تحریم به مدارس کمک کردند چرا که اعتقاد دارند نظام آموزشی تاثیر زیادی در آینده فرزندان آنها دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    200 ميليارد تومان سرانه به مدارس ايران پرداخت كردند. 100هزار مدرسه داريم. مدرسه اي مي شود 2ميليون تومان!!!!! اون هم تا آخر سال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس