گروه تروریستی تکفیری داعش - شاخه بنگلادش با انتشار بیانیه ای بیلان کاری تروریستهای این گروه در یکماه اخیر را اعلام کرده است.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش - شاخه بنگلادش با انتشار بیانیه ای بیلان کاری تروریستهای این گروه در یکماه اخیر را اعلام کرده است. بنابر این گزارش، در این بیانیه با افتخار به ترور یک پزشک ایتالیایی شاغل در درمانگاه خیریه شهر داکا، ترور یکی از رهبران فرقه ضاله بهائیت با نام تشکیلاتی "روح الامین" و فردی بنام رحمت علی از شخصیتهای سیاسی ائتلاف حاکم بر دولت بنگلادش اشاره شده است که دو فرد نخستین با سلاح مجهز به صدا خفه کن و نفر آخر ابتدا ربوده و در مکان دیگری با چاقو ذبح شده است.

ترور، اعدام، ذبح، بیلان کاری یکماهه داعش در بنگلادش!+تصاویر

لازم به ذکر است که طی دو ماه گذشته کشور بنگلادش صحنه جند عملیات تروریستی شامل حمله به اتباع خارجی و ترو آنها، انفجار بمب در مسجد شیعیان بنگلادش در ایام محرم و ربایش و قتل چند تن از شخصیتهای سیاسی بوده است. صدها تن از اتباع بنگلادش از ابتدای بحران تروریستی تکفیری در سوریه در صفوف گروههای تکفیری فعال در این کشور حضور داشته اند. دو هفته پیش نیروهای امنیتی بنگلادش یک مفتی وهابی شاغل در مسجد اعظم شهر داکا را به اتهام سرباز گیری برای داعش و القاعده و اعزام جوانان به سوریه و عراق از طریق ترکیه دستگیر و به زندان منتقل کرده بود. وی از تحصیلگردگان و مرتبطین مدارس وهابیت عربستان سعودی بوده است.

ترور، اعدام، ذبح، بیلان کاری یکماهه داعش در بنگلادش!+تصاویر

ترور، اعدام، ذبح، بیلان کاری یکماهه داعش در بنگلادش!+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس