کد خبر 497154
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

مدیر فنی تیم فوتبال امید با اشاره به انتشار خبری مبنی بر جدایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان از این تیم گفت: کارلوس کی روش کجا برود بهتر از ایران. این خبرها را بشنوید اما باور نکنید!

به گزارش مشرق، محمد مایلی کهن بعد از بازگشت تیم فوتبال امید از اردوی امارات در جمع خبرنگاران در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: یک اردوی ۱۰ روزه خیلی خوب داشتیم. بازیکنان در این مدت خوب تمرین کردند. قرار بود دو بازی انجام بدهیم که نقاط ضعف‌مان برطرف شود ولی یک بازی ما برابر عراق لغو شد.

وی درباره حضور اعضای شورای شهر در اردوی تیم امید تاکید کرد: علیرضا دبیر نایب رئیس کمیته المپیک است. هادی ساعی هم المپیکی بوده و در مجموع شغل آنها همین است.

مدیرفنی تیم امید درباره اینکه نتایج خوب این تیم به خاطر بازی با تیم‌های درجه دو و سه آسیا بوده است، گفت: رقبای ما همین‌ها هستند. مگر تیم بزرگسالان با آلمان بازی می‌کند؟ فعلا یکسری نقاط ضعفی داریم که باید برطرف‌شان کنیم. کار فوق العاده سخت است ولی باید المپیکی شویم.

مایلی کهن درباره احتمال کناره گیری کارلوس کی‌روش از تیم ملی هم گفت: بهتر است این موضوع را از خود ایشان بپرسید. کی‌روش کجا برود بهتر از اینجا؟ این خبرها را بشنوید اما باور نکنید!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مجتبی ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    ممد مایلی دوست داریم حاجی :*
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    خسته شدیم از این فوتبال خاله زنکی
  • قیصر ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    اقای مایلی کهن واقعا اقای کیروش مربی بزرگیه ونتایج خوبی هم گرفته لطفا شماهم ازش حمایت کنید
  • شایان ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    واقعا کجا بره بهتر از اینجا آقا تازه با این همه نیومدن ها و غیبت ها و مرخصی ها بیشتر هم مرخصی میخواد دو تا رسانه وقیح هم وقیحانه دارن ازش حمایت میکنن و موج سواری اصلا بازی کردن مقابل گوام خودش تحقیره چه برسه به اینکه این همه موج سواریم میخوان در بیارن واسه این کار وقاحت هم حدی داره معلومه یه سری از بودن این آقا و قراردادش دارن سود میبرن و بهشون پولی میرسه
  • علی ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    اقای علامه خودتان ( تیم امید ) با تبصره صعود کردین چقدر حرافی می کنی
  • هاذی ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    آخه یکی نیست به این آقای مایلی کهن بگه شما بازیکن خوبی بودی درست ولی تو کدام تیم نتایج موفقی گرفتید فقط بلید به همه گیر بدید هر کی آمده تو تیم ملی شما بهش گیر دادید از امیر قلعه نویی علی دایی حالا هم کیروش چرا شما یکبار نشده از مربی تیم ملی حمایت کنید چرا همیشه حق باشماست
  • رضا ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    بنظرم آقای مایلی کهن بهتر است بفکر خودش باشد بعد اظهار نظر کند
  • مهدی ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    الان که این آقا شغل داره و سرگرمه دیگه چرا اعتراض میکنه؟؟
  • یامین ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    از جمله نقاط ضعف فدارسیون فوتبال و جناب کفاشیان همین عدم هماهنگی بین تیم های امید و بزرگسالان هست .. چطور ممکنه تیمی که پشتوانه و ذخیره تیم بزرگسالمونه اعضای کادر فنی و گردانندگانش مخالف شماره یک نفر اول فنی فوتبال ایران باشن .. اقای کفاشیان باید فکری بحال افرادی که با تصمیمات و سیاست هاش زاویه دارن بکنه . نمیشه که اعضای کادر فنی تیم امید تو برنامه زنده بعنوان مخالف روبروی رییس خودشون بشین و از تصمیماتش انتقاد بکنن.. این یعنی این افراد بهش تحمیل شدن
  • مهدی ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    پرونده مایلی کهن سقوط چند تیم به دسته پایین تر لیگ حذف تیم ملی امید از مسابقات المپیک دو بار ایجاد چالش بیهوده در تیم ملی و به هم ریختن ساختار تیم و مسبب باخت تیم به قطر: اخراج خداداد عزیزی از تیم ملی، و ادعای شنیدن صدای ورق بازی بازیکنان تیم ملی از دو طبقه پایین تر!!! ایشان شده کارشناس ملی فوتبال ایران!!!؟؟؟
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    نه ، کی روش بره تو را جاش بگذارن آقای مدعی اخلاق رقابت باید سالم باشد فوتبال ایران جای امثال کی روش نیست کی روش یک مربی حرفه ای و کاربلد است برای فوتبال اما در فوتبال ایران خیلی چیزهای دیگر هست که جزء فوتبال نیست ولی بر فوتبال ما غالب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس