در جدال تیم‌های همگروه ایران، تیم فوتبال ترکمنستان موفق شد در زمین خود مقابل عمان به برتری برسد تا ایران در آستانه صعود قرار بگیرد.

شکست عمان برابر ترکمنستان/ ایران در آستانه صعود
به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2018 و انتخابی جام ملتهای آسیا 2019 تیم های ترکمنستان و عمان در داش آغوز به مصاف هم رفتند که در پایان ترکمنستان موفق شد حریف قدر خود را 2-1 شکست دهد.

آرتور گئورکیان (40) و موهادوف (67) برای ترکمن ها گل زدند و محمد القسانی (70) تک گل عمان را به ثمر رساند.

ترکمنستان با این نتیجه 10 امتیازی شد و به صعود به عنوان تیم دوم امیدوارتر شد و عمان هم با 11 امتیاز در مکان دوم ماند. البته ترکمنستان به نسبت ایران و عمان یک بازی بیشتر انجام داده و تقریباً روی کاغذ از این گروه شانس تیم‌های ایران و عمان برای صعود به مرحله پایانی انتخابی بیشتر است. از این گروه همچنین تیم‌های گوام و هند از دور رقابت‌ها حذف شدند.

بدین ترتیب اگر ایران دیدار بعدی خود را (5 فروردین 95) مقابل هند با برتری پشت سر بگذارد به عنوان تیم اول مستقیما به دور بعد و جام ملتهای آسیا صعود خواهد کرد. عمان در آن روز میزبان گوام خواهد بود.

همچنین تیم‌های ملی مالزی و امارات در گروه A به مصاف هم رفتند که در پایان برتری از آن اماراتی‌ها شد.

میزبان جام ملت‌های 2019 که تنها برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کند، در دیداری که میهمان بود توانست با دو گل عمر عبدالرحمن (22) و احمد خلیل (53) از مالزی پیش بیفتد، البته بدرول بختیار (59) توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا امارات با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

در دیگر دیدار این گروه عربستان موفق شد با نتیجه 10 بر صفر از سد تیمور شرقی بگذرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس