همرزم شهید همدانی با بیان اینکه باید شخصیت سردارهمدانی را بشناسانیم، گفت: ایشان بدون چشمداشتی برای بقای انقلاب و ترویج آرمان‌های آن کار می‌کردند.

به گزارش مشرق، اکبر عابدی با اشاره به چهلم شهادت سردار همدانی، این شخصیت بزرگ را «مرد خدا» دانست و اظهار کرد: بنده از سال 58 تا حدود دو سه ماه پیش که آخرین ملاقات را با ایشان داشتم، جز صداقت و پایمردی از این شخصیت متعالی ندیدم.

وی با اشاره به خلوص نیت سردار همدانی و فداکاری ایشان در تحقق آرمان‎های انقلاب اسلامی گفت: به طور حتم اقدامات خالصانه ایشان باعث ماندگاری این مرد بزرگ در قلب ملت ایران شده است.

همرزم شهید همدانی ادامه داد: سردار همدانی به خاطر اخلاص در عمل، فروتنی و تواضعش، اجازه نمی‌داد از خدمات بی‎نظیرش سخن گفته شود و بدون چشمداشتی برای بقای انقلاب و ترویج آرمان‌های آن کار می‌کرد.

وی فعالیت جهادی و بسیجی‌وار شهید همدانی را زبانزد دانست و افزود: باید سال‎ها در مورد اقدامات خالصانه و صادقانه ایشان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی؛ حرف‎ها زد و کتاب‌ها نوشت.

عابدی تأکید کرد: پایداری ایشان در راه تحقق اهداف متعالی جمهوری اسلامی چه در داخل مرزها و چه در مرحله‌ای که جریان مقاومت اسلامی در مسیر تحقق آرمان‎های انقلاب اسلامی، احتیاج به یاری فرماندهان پاک‌طینت و صادق داشت، را باید تبیین و تشریح کرد.

وی ضمن اینکه از همرزمان سردار همدانی خواست زوایای شخصیتی این مرد بزرگ را برای نسل جوان تشریح کنند، گفت: شهید همدانی در زمان قید حیات به خاطر اخلاص و تواضعش، اجازه این کار را نمی‎دادند اما بعد از شهادت ایشان باید نسبت به این امر حساسیت بیشتری داشته باشیم.

همرزم شهید همدانی با اشاره به توجه خاص این سردار بزرگ جهان اسلام به ولایت و همچنین شهدا، به بیان خاطره‎ای پرداخت و ادامه داد: سه سال پیش با ایشان در منطقه سرپل ذهاب حضور داشتم که ایشان به بازگویی از عملیات رزمندگان در این مناطق و رشادت‎های شهید علیرضا حاجی‎بابایی پرداختند.

وی اضافه کرد: سردار همدانی چنان با خلوص از شهید حاجی‎بابایی و اقدامات جهادی ایشان در هشت سال دفاع مقدس سخن می‌گفتند که هر شنونده‎ای تصور می‌کرد سردار همدانی، نیروی شهید حاج‎بابایی بود در صورتی که به لحاظ موقعیت، جایگاه سردار همدانی بالاتر از این شهید بزرگوار بود.

عابدی با تأکید بر اینکه برای شهدا هیچ‌گاه مقام و منصب مهم نبود و با اخلاص برای دفاع از دین اسلام جنگیدند، گفت: بیان این خاطره در راستای تبیین و تشریح عمق اخلاص این سردار بزرگ بود.

وی اساس کار سردار همدانی را بر پایه صداقت و ولایتمداری عنوان کرد و گفت: این شهید بزرگوار مزد 35 سال جهاد خود را در با مزد عظیم شهادت به دست آورد.

همرزم شهید همدانی با اشاره به بصیرت سردار همدانی و حضور موثر ایشان در مواجهه با جریان فتنه افزود: شهادت این مرد بزرگ زمینه رویش نیروهای مجاهد، ولایی و بصیر در دامنه وسیع انقلاب اسلامی خواهد بود.

عابدی با تأکید بر اینکه سردار همدانی با شهادت خود در خارج از مرزها برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با جریان تکفیری، حق بزرگی بر گردن ما دارد، خاطرنشان کرد: باید این حق را به بهترین شکل ممکن ادا کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس