بنیامین بهادری خواننده پاپ کشور که حالا بعد از سه ماه کنسرت در لس آنجلس به کشور برگشته از خاطرات و اتفاقاتی که در طول این سفر سخت برایش پیش آمد گفت وتا بازگویی خاطرات مشترکش با مرتضی پاشایی و نوع ارتباطش با این خواننده جوان که سال گذشته بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش مشرق، بنیامین بهادری خواننده پاپ کشور که حالا بعد از سه ماه کنسرت در لس آنجلس به کشور برگشته از خاطرات و اتفاقاتی که در طول این سفر سخت برایش پیش آمد گفت وتا بازگویی خاطرات مشترکش با مرتضی پاشایی و نوع ارتباطش با این خواننده جوان که سال گذشته بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

 بنیامین بهادری با بیان اینکه در طول سه ماهی که در لس آنجلس کنسرت داشته دوستان لس آنجلسی تمام سعی خود را کردند تا حضور یک خواننده ای که از ایران آمده دیده نشود گفت: پنج خواننده لس آنجلسی در نزدیک ترین سالن به محل برگزاری کنسرت من با قیمت نصف بلیط کنسرت من برنامه می گذاشتند اما این لطف خدا و محبت مردم بود که سالن پر می شد و ما از این موضوع لطمه نخوردیم البته دوستانی که در سال 2010 مخالف ما بودند در حال حاضر میایند در سالن می نشینند ان شاالله تحریم کنندگان فعلی هم در سالهای آینده بیایند در کنسرت حضور پیدا کنند.

این خواننده پاپ در مورد بیماری مرتضی پاشایی گفت : من از جمله کسانی بودم که فکر می کردم مرتضی خودش را به مریضی زده تا بتواند جلب توجه کند البته جو و شرایط حاکم موجب شد ذهن من به این سمت برود البته امیدوارم خداوند و مرتضی مرا بابت این قضاوت بد ببخشند.

وی گفت من در ویدیو کلیپ هفته عشق از موزیک مرتضی استفاده کردم، زیرا به کار او ایمان داشتم و می دانستم به شهرت می رسد البته باید در مورد بحث بیماری باید این موضوع را هم اضافه کنم من بسیاری از دوستان نزدیک مرتضی نمی خواستیم باور کنیم او در چه شرایطی است.

بنیامین بهادری در ادامه گفت: من پنج شب آخر که مرتضی سخت در گیر بیماری بود حدود ساعت سه نصف شب به ملاقاتش می رفتم زمانی که نه دوربینی بود و نه خبرنگاری فقط اقوام ودوستان درجه یک کنارش بود در ان زمان برایش کتاب میخوندم و کارهایی می کردم که می دانستم دوست دارد ، دو سه روز اخر مشخص بود که مرتضی دیگر برای اینجا نیست و ماندنی نیست ، تاریخ موسیقی پاپ ایران مرد ترین آدمی بود که من دیدم پسر مودب و منظم و حرفه ای که بلد بود به چه کسی احترام بگزارد.

وی در مورد کیفیت کار پاشایی گفت: مطمئن باشید اگر او کارش را بلد نبود من سراغش نمی رفتم آهنگش را در آغاز ویدیو کلیپی که خیلی برایش زحمت کشیده بودم نمی گذاشتم او حرفه ای بود هم شخصیت دوست داشتی داشت هم کارش را به شکل صحیح بلد بود.

بنیامین در مورد آهنگی که در مراسم تشعیع مرتضی اجرا کرد گفت: برای مراسم تشعیع در تالار وحدت در دفتر یکی از دوستان که نزدیک آنجا بود حضور داشتیم شاید سه دقیقه مانده بود به شروع مراسم و آهنگ های مختلفی در ذهنم بود یک زمان یاد شعر یک مردد بود فرهاد افتادم و آن را خواندم.

منبع: خبر ایرانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    جمع کن عمو
  • فاطمه ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    چه غروری..." مطمئن باشید اگر کارش را بلد نبود من سراغش نمی رفتم"... یکی نیست بپرسه ببخشید شما؟؟؟؟؟؟؟ ما در ایران موسیقی به نام پاپ نداریم...حیف گوش و مغز و انرژی که صرف گوش دادن به چرندیات پاپ بشود. نه ترانه ای نه اهنگی... شما چند بار خداییش دوست داشتی بری اهنگ بی کلام یکی از این خواننده ها رو دانلود کنی. اصلا اینها مگه ملودی هم دارند که بخواد بیاد تو چش مخاطب. فقط نویز و ختم کلام. کمی با رامش قضاوت کنیم
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    حالا هی بت بسازین
  • ترمه ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    مهم نیست چی فکرمیکردین درباره مرتضی مهم اینه که بهترین ویااخلاقترین خواننده مونو از دست دادیم حیف
  • سیدعلیرضا ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    صداش واخلاقش ازناصرعبدالهی بهتربود؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس