کتاب «ستون 1452» حاوی 72 خاطره با موضوع پیاده‌روی اربعین نوشته کیوان امجدیان امشب با حضور نویسنده در برنامه زنده «کوی محبت» شبکه دو سیما رونمایی می‌شود.

گروه فرهنگی مشرق - کتاب «ستون 1452» با موضوع خاطرات پیاده‌روی اربعین نوشته کیوان امجدیان امشب در برنامه زنده «کوی محبت» شبکه دو سیما رونمایی می‌شود.

این کتاب با مقدمه‌ای از سردار آزادی، معاون فرهنگی‌ و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و سرآغازی از حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در 5 فصل تدوین شده و حاوی 72 خاطره ناب و خواندنی از وقایع راهپیمایی عظیم اربعین است.

در ضمیمه هر خاطره نیز یک قاب عکس مرتبط با موضوع مربوط به همان خاطره دیده می‌شود که به قرار گرفتن خواننده در فضایی که آن خاطره اتفاق افتاده است، کمک می‌کند.

کتاب «ستون 1452» به همت انتشارات فرآهنگ اندیشه در قطع پالتویی و با جلوه‌های گرافیکی جذاب و دیدنی برای چاپ عکس‌های این کتاب به زیور طبع آراسته شده است.


رونمایی از خاطرات پیاده‌روی اربعین؛ امشب روی بام حرم حضرت معصومه (س)


برنامه کوی محبت امشب ساعت 19 به صورت زنده از شهر مقدس قم و از بام حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

از کیوان امجدیان، نویسنده، منتقد و روزنامه‌نگار، تاکنون آثار و رمان‌هایی منتشر شده که شاخص‌ترین آن‌ها رمان «آوای تار یحیی» و «مسافر تنها» (زندگینامه داستانی شهید اشرفی اصفهانی) است.

امجدیان این اثر را به عنوان نذر فرهنگی خود به ساحت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام پیشکش کرده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    سلام بر تمامي كساني كه در راه ترويج فرهنگ عاشورايي تلاش مي كنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس