سید کمیل باقرزاده در صفحه مجازی خود روایتی از آخرین دیدار خود با شهید جهاد مغنیه فرزند شهید عماد مغنیه را روایت کرده است که در آن روایت جهاد مغنیه نگرانی خود را از در خطر بودن حاج قاسم سلیمانی اعلام کرده و درخواست می‌کند که میثم مطیعی در مراسم سالگرد پدرش به مداحی بپردازد.

 به گزارش مشرق، سید کمیل باقرزاده در صفحه مجازی خود روایتی از آخرین دیدار خود با شهید جهاد مغنیه فرزند شهید عماد مغنیه را روایت کرده است که در آن روایت جهاد مغنیه نگرانی خود را از در خطر بودن حاج قاسم سلیمانی اعلام کرده و درخواست می‌کند که میثم مطیعی در مراسم سالگرد پدرش به مداحی بپردازد.

در ادامه روایت سیدکمیل باقرزاده را از این روایت می‌خوانید:

این عکس که برای اولین بار منتشر میشه، برای سال گذشته، مثل همین روزهاست. پارسال، مثل همین روزها، لبنان، بیروت، ضاحیه.. مشغول انجام کارهای روزانه بودم که یکی از رفقا تماس گرفت و گفت یکی که خیلی دوستش داری چند دقیقه دیگه پایین ساختمون منتظرته! آماده شدم و اومدم پایین. یه ماشین با شیشه های دودی در انتظارم بود! داخل ماشین دیده نمی شد! در ماشین رو که باز کردم، از دیدن راننده هم ذوق زده شدم و هم تعجب کردم! جهاد پشت فرمون نشسته بود!
پیشنهاد جهاد مغنیه برای مداحی میثم مطیعی در سالگرد پدرش
راه افتادیم.. در کوچه پس کوچه های ضاحیه رسیدیم به دفتر کار یکی از دوستان. نماز رو خوندیم و نشستیم به صحبت. حرفامون حسابی گل انداخته بود و از هر دری سخنی به میان می اومد.. بحث رسید به حاج قاسم!

ایامی بود که عکس های حاجی در جبهه های ضد داعش، در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد، و جهاد نگران جون حاج قاسم بود.. بهش گفتم انگار حاج قاسم دلش خیلی برای بابات تنگ شده! خندید و گفت همینطوره!

گفت داریم برای مراسم سالگرد حاج رضوان برنامه ریزی می کنیم. میشه حاج میثم مطیعی رو دعوت کنی به عنوان مداح مراسم بیاد بیروت؟ گفتم چشم، إن شاء الله به حاج میثم میگم. می گفت میخوام امسال مراسم رو متفاوت برگزار کنیم... بله، مراسم خیلی متفاوت برگزار شد.. چون پیش از رسیدن به سالگرد حاج عماد، جهاد هم به پدرش ملحق شده بود..
.
شادی ارواح طیبه شهدای اسلام و خصوصاً جهاد عزیز صلوات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    1 0
    خداوند رحمت کنه این فرزند پاک اسلام رو
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    عالى بود مشرق دستت درد نكنه براى شادى رزمندگان واقعى اسلام صلوات
  • حسین ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    اقای مطیعی واقعا یک انسان متواضع و خوبی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس