کد خبر 496119
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

سازمان صداوسیما در اطلاعیه ای نسبت به ادعای یک نماینده مجلس پاسخ داد که موضوع شکایت از نمایندگان مساله برجام بوده است.

به گزارش مشرق، در پی سخنان کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در صحن مجلس، مبنی‌ بر شكایت رییس رسانه ملی از سه نماینده مجلس، اداره‌كل روابط‌عمومی صداوسیما توضیحاتی را پیرامون این شکایت و دلایل آن ارایه کرد.

در اطلاعیه ای که به منظور روشنگری درباره این شکایت منتشر شده، آمده است: «آقای پیرمؤذن مدعی شده است كه جای شاكی و متشاكی عوض شده است و ما باید از رئیس صداوسیما برای توهین به اقوام شكایت كنیم، در حالی كه ایشان از من، آقایان قاضی‌پور و شجاعی شكایت كرده است. در پاسخ باید گفت كه اولاً، آقای پیرمؤذن تلاش دارند تا موضوع شكایت را شخصی جلوه دهند، در حالی كه شكایت مذكور، شكایت رسانه ملی است و ثانیاً شكایت سازمان صداوسیما صرفاً از دو نماینده بوده كه موضوع آن نیز هیچ ربطی به ادعاهای مطرح شده در‌خصوص برنامه «فیتیله» ندارد بلكه موضوع به جوسازی‌های ایشان نسبت به عملكرد رسانه ملی در پوشش خبری و برنامه‌ای بررسی «برجام» بوده است.

همچنین در این زمینه باید یادآور شد كه سازمان صداوسیما پس از انتشار نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور محترم درباره الزامات اجرای برجام كه در بخشی از آن قدردانی خود را از رسانه ملی و نویسندگان مطبوعات كشور كه با همه اختلاف‌نظرها در مجموع تصویر كاملی از این موافقت‌نامه در برابر افكار عمومی نهادند، اعلام كردند، تلاش كرد كه با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات رهبری معظم انقلاب و كمك به فرایند اجرایی شدن برجام، نقش رسانه‌ای خود را در این خصوص همانند گذشته به نحوی مطلوب به انجام رساند، اما شاهد بودیم در حالیكه صداوسیما توضیح داد، زمان در اختیار قرار داده شده به دولت و موافقان برجام حدود دو برابر زمان منتقدان بوده‌است، افراد ذكر شده با زیر سوال بردن تلاش‌های صداوسیما در این زمینه و ایجاد تشویش در اذهان عمومی، رسانه ملی را به عملكردی جناحی متهم كردند كه بی‌شك این اظهارنظرها نه‌تنها مغایر با منافع ملی است بلكه موجب سوء‌استفاده جریانات انحرافی و معاند نظام كه از هر فرصتی برای دستیابی به اهداف تفرقه‌افكنانه خود استفاده می‌كنند، خواهد شد.

لذا مجددا تاكید می‌شود كه شكایت صداوسیما از دو تن از نمایندگان مجلس به‌خاطر اظهارات خلاف واقع و نسبت‌های ناروا به رسانه ملی ‌است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    افرین به آقای سرافراز. خوب شد که از اون دو نماینده بی انصاف شکایت کرد. بعضی اصلاح طلبا به صدا سیما حقیقتا ناجوانمردانه حمله میکنن
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    وقتی حیا نباشد ایمان هم نیست
  • احمد ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    سلام و درود بر جناب آقای سرافراز احسن بر ایشان حقا که رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس و فرزند انقلاب است جلوی فتنگری این دو نماینده باید مردانه ایستاد این آقایان با این اقدام ترفند قصد فریب مردم را دارند .
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    بالاخره باید برای انتخابات دست و پا بزنند دیگه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس