گروه فضای مجازی مشرق - معصومه ابتکار با انتشار تصویری از دفترکار کاظم جلالی در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در اینستاگرام خود نوشت:


عکس/ پست اینستاگرامی ابتکاز از دفتر کار نماینده اصولگرا
در جلسه امروز با آقای دکتر کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس، مسایل محیط زیست و راهکارهای مقابله هر چه بهتر و سریع تر مورد بحث قرار گرفت. در این جلسه با اشاره به مسئله تغییر اقلیم، مشکلات و آلاینده های جدید گفتم پیش بینی می شود عوارض تغییرات اقلیمی مانند خشکسالی و یخ زدگی خسارتی 100 میلیارد دلاری بر جای بگذارد. به همین خاطر باید هشیارانه اقدامات و تمهیداتی را در نظر داشت تا خسارات کاهش یابد. از جمله آن که طرح های آبی کشور به ویژه در زمینه انتقال آب می بایست کارشناسی شود و با نظارت سازمان حفاظت محیط زیست صورت گیرد تا منابع آبی کشور از بین نرود.

همچنین درخواست کردم لایحه هوای پاک که سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری مرکز پژوهش های مجلس تهیه کرده هر چه زودتر در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد. همچنین تصویب لایحه حفظ تالاب های کشور تسریع شود.

آقای دکتر جلالی هم با اشاره به همکاری های مرکز پژوهش های مجلس و سازمان حفاظت محیط زیست در تهیه لوایح چهارگانه «ارزیابی اثرات زیست محیطی»، «لایحه خاک»، «لایحه هوای پاک» و «لایحه تالاب ها و دریاچه ها» تاکید کرد که این همکاری و تعامل می بایست برای تهیه سند ملی و راهبردی محیط زیست نیز تداوم یابد.

رییس مرکز پژوهش مجلس گفت ساختار سازمان و شورایعالی حفاظت محیط زیست باید به گونه ای باشد که هیچ مقامی توانایی فشار بر این سازمان برای حرکت در مسیر خلاف قانون و در جهت تخریب محیط زیست را نداشته باشد. ایشان پیشنهاد کرد که کارگروه مشترکی با حضور کارشناسان و مدیران مرکز پژوهش ها و سازمان برای پیگیری فعالیت های دو جانبه و همکاری جهت تهیه طرح و لوایح ضروری تشکیل شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    کاظم جلالی اصولگراست.؟؟!!!! نگین تو رو خدا!!!
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    داره مقایسه می کنه با دفترش
  • نصیر ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    سر جدت این تقسیم بندی اصولگرا-اصلاح طلب رو بیخیال شو. شده مثل قضیه چپی و راستی قدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس