کد خبر 495413
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در نیم فصل دست به تغییراتی در ترکیب تیمش بزند و از این رو در حال ارزیابی شرایط تیمش است.

به گزارش مشرق، ترافیک در حال حاضر در خط میانی و پست دفاع میانی این تیم است؛ جایی که علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر در کنار دو بازیکن خارجی این تیم یعنی مایکل اومانیا و لوکا ماریچ، این تیم را از نظر پست دفاع میانی غنی کرده است.

با توجه به نزدیک شدن به نیم فصل و نقل و انتقالات، برانکو ایوانکوویچ قصد دارد تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند تا پتانسیل تیمش را برای به دست آوردن تنها جام باقی ماندن افزایش دهد. به همین منظور احتمال خروج نام یکی از خارجی های این تیم زیاد است و از بین مایکل اومانیا و لوکا ماریچ یکی از لیست این تیم خارج خواهد شد.

مایکل اومانیا؛ باتجربه ی کاستاریکایی
مایکل اومانیا دومین فصل حضور خود را در فوتبال ایران و پرسپولیس تجربه می کند. گرانقیمت ترین بازیکن حال حاضر پرسپولیسی ها که در ابتدای فصل هم زمزمه فسخ قراردادش شنیده می شد بعد از اینکه مسوولان باشگاه به این نتیجه رسیدند که تمدید قراردادش به صرفه تر است و او در روزهای پایانی به اردوی این تیم بازگشت. بعد از چند بازی اومانیا که سابقه حضور در جام جهانی را نیز در کارنامه دارد با مصدومیت مواجه شد و در چند هفته اخیر قادر به همراهی پرسپولیسی ها نبوده است. در تعطیلات فعلی البته او موفق شد در تمرینات گروهی حاضر شود و با توجه به اینکه جزو گزینه های کاپیتانی این تیم هم محسوب می شود به نظر می رسد برانکو اقبال کمتری برای خروج او از ترکیب داشته باشد.

لوکا ماریچ؛ پر سر و صدا و بی اثر
مدافع کروات پرسپولیسی ها که در ابتدای فصل با سر و صدای زیاد به این تیم اضافه شد اکنون نزدیک ترین گزینه برای خروج نامش از ترکیب پرسپولیس است. او که در ابتدای فصل و در اولین مذاکراتش موفق به جلب نظر مسوولان پرسپولیس نشد، مسیرش را به اصفهان کج کرد و با تست فنی در تمرین ذوب و یحیی گل محمدی نیز دیپورت شد تا بار دیگر مذاکراتش با پرسپولیس کلید بخورد. هر چند او به عنوان هم وطن برانکو شناخته می شود اما هنوز موفق نشده نظر صد در صدی اش را جلب کند و باید دید در نقل و انتقالات فصل چه تصمیمی در این رابطه گرفته خواهد شد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس