کد خبر 495228
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

مسئولان باشگاه تراکتورسازی و گسترش فولاد روز گذشته در مورد وضعیت سعید آقایی و سامان نریمان‌جهان تشکیل جلسه دادند.

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه تراکتورسازی و گسترش فولاد روز گذشته در جلسه‌ای حاضر شدند و در مورد وضعیت سامان نریمان‌جهان و سعید آقایی به صحبت پرداختند.

سعید آقایی و سامان نریمان‌‌جهان خدمت سربازی‌ خود را به پایان رساندند و با توجه به اینکه با گسترش فولاد قرارداد دارند باید در نیم فصل به این تیم باز می‌‌گشتند.

سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با توجه به درخواست تونی اولیویرا مبنی بر حفظ این 2 بازیکن مذاکرات خود را مدتی است که با مسئولان گسترش فولاد آغاز کرده و خواهان عقد قرارداد با این 2 بازیکن تا پایان فصل است.

در مذاکرات روز گذشته غلامرضا سمندر مدیرعامل، حسن‌ آذرنیا سرپرست، فراز کمالوند سرمربی و جمشید خطیبی قائم مقام باشگاه گسترش فولاد به همراه سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی حضور داشتند.

در پایان طبق توافقی که صورت گرفت و صورت جلسه‌ای  که امضا شد مسئولان گسترش فولاد با حضور سعید آقایی در تراکتورسازی برای نیم فصل دوم موافقت کردند و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید قرارداد این بازیکن امضا خواهد شد.

مسئولان تراکتورسازی برای ادامه فعالیت نریمان‌جهان هم مذاکرات جدی پشت سر گذاشتند اما مسئولان گسترش فولاد بر حفظ این بازیکن اصرار دارند. نریمان‌جهان یک نیم فصل با گسترش فولاد قرارداد دارد و مسئولان گسترش اعلام کردند که تنها در صورتی رضایت به حضور این بازیکن در تراکتورسازی تا پایان فصل می‌دهند که او به مدت نیم فصل دیگر قرارداد خود را با گسترش فولاد تمدید کند تا برای فصل بعد این بازیکن در خدمت این تیم  باشد.

حضور نریمان جهان در نیم فصل دوم در تراکتورسازی منوط به توافق این بازیکن با گسترش فولاد است. نریمان جهان مخالف تمدید قرارداد خود به مدت نیم فصل دیگر است و مسئولان گسترش هم تنها با تمدید قرارداد این بازیکن مجوز حضور او را برای نیم فصل دیگر در تراکتورسازی می‌دهند.

البته مسئولان تراکتورسازی هم همچنان در حال پیگیری هستند تا مجوز حضور نریمان جهان را بگیرند. اگر تراکتورسازی هزینه میلیاردی هم انجام دهد و گسترش فولاد رضایت خود را اعلام نکند نریمان‌جهان به واسطه قراردادی که دارد نمی‌تواند به فعالیت خود در گسترش فولاد ادامه دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس