بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انقلاب اسلامی نوجوانان و جوانان هم دوره ما را ساخته بود؛ شهید رضایی‌مجد کسی بود که با جانش معامله کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "محمد پنجعلی" بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به رابطه‌اش با "شهید مهدی رضایی‌مجد" کاپیتان تیم ملی جوانان گفت: مدتی با شهید رضایی‌مجد در شلمچه بودم و بعد از مدتی که هر کدام به منطقه عملیاتی مجزایی اعزام شدیم خبر شهادت او را شنیدم.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی نوجوانان و جوانان هم دوره ما را ساخته بود؛ شهید رضایی‌مجد کسی بود که با جانش معامله کرد و این یعنی او قلب و دل صافی داشت، مجد از بهترین‌ جوانان این کشور بود.

پنجعلی با اشاره به حضور خود در جبهه‌های غرب کشور در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: از آنجایی که با حاج محمد کوثری فرمانده لشگرحضرت رسول در تیم ابومسلم مشهد هم بازی بودم در کنار او به جبهه می‌رفتم.

شهید

بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: شهدا شخصیت‌های غیر قابل مقایسه‌ای با دیگران دارند؛ شهامت آن‌ها باعث می‌شد علی رغم اینکه می‌دانستند همه دنیا به صدام کمک می‌کند اما با جان و دل از خاک و ناموس کشور دفاع می‌کردند؛ جوانان ما با همه وجود در برابر دشمن بعثی ایستادگی می‌کردند، انشاالله جوانان امروز شهدای دفاع مقدس را فراموش نکنند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس