کد خبر 494794
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴

وزير نيرو گفت: در طي 50 روزي كه از سال آبي جاري مي‌گذرد شاهد بارش 45 میلیمتری در كشور بوديم اميدواريم تا پایان سال آبی این شرایط تداوم داشته باشد.

به گزارش مشرق، حمید چیت چیان وزير نيرو در حاشيه بازديد از نمايشگاه مطبوعات گفت: علاوه بر بارش 45 میلیمتر باران در مدت 50 روزی که از سال آبی جدید می گذرد ، نکته مهم دیگر پراکنش این بارانهاست که آن هم بسیار خوب و مطلوب بوده است.
 
وی افزود: پراکندگی باران در سراسر کشور بود و اینگونه نبود که در یک قسمت کشور بارندگی زیاد و در نقطه دیگر بارندگی کم باشد.

وزیر نیرو افزود: در همين ابتداي سال از نعمت بارندگي بهره‌مند شديم امیدواریم تا پایان سال آبی جاری این شرایط تداوم داشته باشد.

چیت چیان همچنین با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در جلب مشارکت مردم در مصرف متعادل منابع آبی و انرژی برق گفت : در طول سال های کم آبی و خشکسالی، یکی از مهم ترین عواملی که سبب همدلی مردم و مشارکت آگاهانه آنها در مصرف شد نقش بی بدیل رسانه ها بود و جا دارد اینجا از نقش رسانه ها در ایجاد همدلی و ارتقای فرهنگ مصرف آب و برق تشکر کنم.

وزیر نیرو همچنین وزارت نیرو را یکی از پاسخگوترین دستگاهها در قبال رسانه ها دانست و گفت: به همین دلیل، به صورت منظم ، دوشنبه هر هفته من یا یکی از مسئولان ارشد وزارت نیرو پاسخگوی سوالات خبرنگاران هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس