کد خبر 494643
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

معاون صدای رسانه ملی راه اندازی رادیو "اربعین" را گامی برای انعکاس هرچه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین برشمرد.

به گزارش مشرق، معاون صدای رسانه ملی گفت: با نزدیك شده به  اربعین حسینی (ع) و به منظور پوشش هر چه بهتر اخبار و اطلاعات حضور گسترده زائران در این اجتماع عظیم، معاونت صدای رسانه ملی، شبكه رادیویی جدیدی را با عنوان «رادیو اربعین» از شنبه راه اندازی می كند.
 
نسرین آبروانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ارسال گزارش‌هایی از این مراسم باشكوه، گفت‌و‌گو با عزاداران حسینی (ع) و انعكاس حال و هوای آنان، روایت واقعه بزرگ عاشورا برای شنوندگان و ارائه آخرین اقدامات دستگاه‌ها و نهادهای خدمت رسان از جمله محورهای اصلی رادیو اربعین است.
 
معاونت صدا درباره اهداف راه اندازی شبكه رادیویی اربعین گفت: همراهی با زائران میلیونی هموطن و دیگر زائران فارسی زبان و همچنین اطلاع رسانی لحظه به لحظه و پوشش مداوم همه اخبار و اطلاعات و مطالب مربوط به تجمع میلیونی اربعین در كربلا و تداركات لازم در طول راهپیمایی از اهداف این رادیو است.
 
وی با اشاره به محتوای معارفی، گزارشی، خبری و كارشناسی رادیو اربعین افزود: این رادیو از 18 روز قبل از اربعین یعنی 23 آبان به صورت رسمی كار خود را آغاز خواهد كرد و دو روز بعد از همایش بزرگ اربعین حسینی به كار خود پایان می‌دهد.
 
آبروانی گفت: پخش این رادیو 24 ساعته است و در مسائل اجرایی، خدمات دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان به زائران را منعكس و نكات لازم در این سفر معنوی را نیز در قالب اخبار و گزارش های مختلف اطلاع‌رسانی می كند.
 
این رادیو از 23 آبان تا 13 آذر روی موج اف‌ام ردیف 95 و نیم مگاهرتز در تهران و استان‌های مرزی كشور و همچنین بر روی DVBT برای مخاطبان كل كشور و بر روی اپلیكیشن تلفن همراه برای مخاطبان در اقصی نقاط دنیا پخش خواهد شد.

منبع: روابط عمومی رسانه ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس