کد خبر 494423
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

امیر برخور گفت: نیروی الهی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در هر زمانی که مصلحت اقتضا کند، با اقتدار کامل، آمادگی دفاع از میهن اسلامی، قرآن و مردم را دارد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه اختتامیه سی و پنجمین مسابقات قرآنی نهاجا در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول، آمادگی نیروهای مسلح جمهوی اسلامی ایران را در اوج خود خواند و گفت: نیروی الهی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در هر زمانی که مصلحت اقتضا کند، با اقتدار کامل، آمادگی دفاع از میهن اسلامی، قرآن و مردم را دارد.

وی انس و مودت کارکنان نیروهای هوایی با قرآن را موجب بصیرت، تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی و مبارزه با استکبار خواند و افزود: نیروی هوایی مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، درس استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را از قرآن آموخته و با مسلح شدن رزمندگان و خلبانان به سلاح قرآن، در مقابل مسکتبران جهانی با قدرت و قوت مبارزه خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش روحیه شهادت طلبی را رمز قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خواند و ادامه داد: شهادت در راه با پُر عزت آرمان‌های انقلاب اسلامی موجب افتخار همه رزمندگان نیروهای مسلح است و خلبانان تیزپرواز ما نیز با آشنایی بیشتر به آموزه‌های قرآنی در میادین سخت نبرد آماده‌تر از گذشته هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    نکنه می خواید با قرآن جلوی جنگنده های دشمن وایسید؟؟؟ همون قرآن میگه اعدولهم ما استطعم من قوه و ..... یعنی چی؟؟ دنبال تجهیزات مدرن باشید !!! این حرفا مفت نمی ارزه.. به دنبال ساخت یا خرید جنگنده به روز باشید و گرنه جلوی بحرین هم کم میاریم چه برسه به عربستان و ترکیه و ...... امریکا و غرب هم پیشکش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس