گوگل اعلام کرده که پشتیبانی مرورگر کروم این شرکت از ویندوزهای ایکس پی و ویستادر آوریل سال 2016 یعنی ابتدای بهار پایان می یابد.

 به گزارش مشرق، پشتیبانی کروم از سیستم عامل های قدیمی اپل یعنی OS X 10.6 Snow Leopard،  10.7 Lionو  10.8 Mountain Lionهم از همین زمان متوقف خواهد شد.
 
گوگل می گوید با توجه به عدم پشتیبانی مایکروسافت و اپل از این سیستم عامل های قدیمی کاربران هم باید هر چه سریع تر استفاده از آنها را متوقف کنند و به استفاده از سیستم عامل های جدیدتر و ایمن تر روی اورند.
 
توقف پشتیبانی به معنای غیرفعال شدن مرورگر کروم در این سیستم عامل ها نیست. اما کاربران در صورت استفاده از کروم در سیستم عامل های مذکور هیچ به روزرسانی نرم افزاری یا وصله امنیتی دریافت نخواهند کرد.
 
مایکروسافت از سال 2014 پشتیبانی از ویندوز ایکس پی را متوقف کرده و پشتیبانی از ویندوز ویستا هم به طور کامل از آوریل سال 2017 متوقف خواهد شد. با این حساب تنها مرورگرهای مورد پشتیبانی در ویندوز ایکس پی از چهار ماه دیگر فایرفاکس و اپرا خواهند بود.
 
این در حالی است که هنوز در نیروی دریایی آمریکا، بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط  در شرق اروپا و بخش های مختلف قاره آسیا از ویندوز ایکس پی برای پیشبرد امور تجاری و حرفه ای استفاده می شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس