سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد که انتظار نداشت امیر قلعه‌نویی از طلبش صحبت کند.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده درباره اظهارات فریدون زندی در برنامه نود، نامه مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان به شورای المپیک آسیا و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* چه واکنشی به اظهارات فریدون زندی که گفته بود «شاید حضورم در استقلال برای بعضی‌ها پول نداشت»، دارید؟

او حرف‌هایی مطرح کرده که صلاح نیست به آن بپردازیم.

* در خصوص نامه مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش به شورای المپک آسیا چه صحبتی دارید؟

این فرد اشتباهی انجام داده و نباید این کار را می‌کرده است اما شما هم نباید به آن دامن می‌زدید! یعنی چه که ورزش ایران تعلیق می‌شود؟

* معنایش این است وزارت ورزش به عنوان نهاد دولتی در ورزش دخالت مستقیم دارد و این یعنی خطر تعلیق ورزش ایران.

حرف شما درست است اما نزدیک بازی‌های المپیک لفظ «تعلیق» چه کمکی می‌کند؟ مردم نسبت به همه چیز بدبین می‌شوند. فرد مورد نظر، خودسر این نامه را ارسال کرده و کارش اشتباه بوده اما شما هم نباید نامه را منتشر می‌کردید!

* بگذریم، امیر قلعه‌نویی از شما سؤال پرسیده که چرا طلب او را نمی‌دهید؟

از خودش بپرسید که چرا پولش را نمی‌دهیم.

* اما قلعه‌نویی از شما این سؤال را پرسیده که چرا طلبش را نمی‌دهید.

وقتی پول به باشگاه برسد، طلب همه از جمله قلعه‌نویی را می‌دهیم. قلعه‌نویی بزرگتر از این حرف‌ها است که بخواهد دنبال پولش باشد.

* قلعه‌نویی گفته که وضع باشگاه خوب است و افشارزاده باید پولش را بدهد.

کجا پولدار شده‌ایم؟ اگر پول برسد، پرداخت می‌کنیم. از قلعه‌نویی انتظار نداریم که این صحبت‌ها را مطرح کند. ضمن اینکه او نیازی ندارد که دنبال پول باشد. از طرفی اگر هم پولی در کار باشد، باید ابتدا پول بازیکنان خودمان را بدهیم.

* شایعه شده با توجه به روابط خوب‌تان با اصفهانی‌ها، به مدیران سپاهان توصیه کرده‌اید که قلعه‌نویی سرمربی سپاهان نشود. این موضوع صحت دارد؟

این حرف‌ها چه معنی دارد؟ چه کسی این شایعه را ساخته است؟ مگر دیوانه هستم که بخواهم چنین کاری کنم؟ بروید از اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان سوال بپرسید که آیا من چنین چیزی گفته‌ام یا نه. من وقت ندارم و باید به کارهای باشگاه رسیدگی کنم. مطمئن باشید از کسانی که این شایعه را ساخته‌اند، شکایت می‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس