کد خبر 493733
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: با عملکردی که تیم ملی در رقابت‌های جایزه بزرگ برزیل داشت زنگ خطر در اردوی رقبا به صدا در‌آمده است.

به گزارش مشرق، عباس ترابیان در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جایزه بزرگ برزیل اظهار داشت: تیم عملکرد بسیار خوبی پس از بازی‌های آسیا مقابل ایتالیا و روسیه داشت و به شرایط خوبی دست یافته است. عملکرد کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب بود و تیم ملی خود را به حریفان تحمیل کرد.

وی ادامه داد: یکی از بهترین نتایج را مقابل برزیل کسب کردیم و این عملکرد ملی‌پوشان زنگ خطر را در اردوی تیم‌های ژاپن، تایلند،‌چین و ازبکستان به صدا درآورد. امیدوارم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم ملی بتواند به حق واقعی خود برسد. دلم روشن است که این تیم می‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در خصوص حواشی فوتسال خاطرنشان کرد: هر کسی که به عنوان مسئول در فدراسیون فعالیت می‌کند نام ایران را به یدک می‌کشد و عرق ملی دارد و به همین دلیل در زمان‌های معین برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کند. هم اکنون تیم ملی شرایط خوبی دارد و هیچ کسی نمی‌تواند به آن حاشیه وارد کند زیرا راه‌های نفوذی از بین رفته است و لایه‌ای برای ورود حاشیه وجود ندارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس