سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان مدعی شد تیمش از هر لحاظ برای دیدار با برزیل در فینال تورنمنت گرندپری آماده بوده است.

به گزارش مشرق، محمد ناظم‌الشریعه در خصوص نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات گرندپری برزیل اظهار داشت: فکر می‌کنم عملکرد خوبی در این مسابقات داشتیم. ما تا دیدار نهایی با اقتدار پیش رفتیم و در فینال هم با برزیلِ میزبان که یکی از بهترین تیم‌های جهان است، بازی خوبی انجام دادیم.

وی اظهار داشت: تمام هدف‌مان در ابتدا این بود که به فینال گرندپری برسیم و بتوانیم با برزیل دیداری سطح بالا برگزار کنیم که خوشحالم این اتفاق رخ داد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص عملکرد خوب شاگردانش در دیدار با برزیل و شکست نزدیک تیم ملی فوتسال کشورمان در این دیدار گفت: واقعاً از هر لحاظ برای دیدار با برزیل آماده بودیم، اما خودتان می‌دانید که بازی کردن مقابل بهترین تیم فوتسال جهان آن هم در کشور خودش و مقابل تماشاگرانش کار سختی است. با این حال شاگردان من فوق‌العاده بودند و در چنین شرایطی مقابل برزیل قد علم کردند.

ناظم‌الشریعه در خصوص اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش در گرندپری رضایت داشته یا خیر، خاطرنشان کرد: شاگردانم فوق‌العاده بودند و هر آنچه که ما از آنها می‌خواستیم را در زمین نشان دادند که این مسئله باعث شد تا من به تیمم امیدوار شوم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی کشورمان با این شرایط می‌تواند در مسابقات جام ملت‌های آسیا که در ازبکستان برگزار خواهد شد، مقام قهرمانی را به دست آورد، عنوان کرد: با وجود اینکه وقت‌مان برای آماده‌سازی کم است، اما حالا با توجه به عملکرد خوب بازیکنان می‌توانیم برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا امیدوار باشیم و در این بین طبق معمول همکاری تیم ملی و باشگاه‌ها بسیار مهم است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس