کد خبر 493701
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

دو زن مبتلا به بیماری ایدز که در جهاد نکاح فعالیت داشتند تاکنون در شهر المیادین سوریه 16 عضو داعش را به این بیماری مبتلا کرده اند.

به گزارش مشرق، دو زنی که مبتلا به بیماری ایدز بودند و در جهاد نکاح داعش فعالیت داشتند؛ بعد از انتقال این بیماری پا به فرار گذاشتند.

پایگاه خبری النخیل در گزارشی از مبتلا شدن 16 عضو داعش به این بیماری خبر داد.

بر اساس این گزارش، یکی از درمانگاه‌های شهر المیادین واقع در شرق حومه استان دیرالزور سوریه از مبتلا شدن نزدیک به 16 عنصر داعش به بیماری خطرناک ایدز خبر داد که در قرنطینه به سر می برند.

فعال رسانه ای شهر المیادین در این باره اعلام کرد: پس از انتشار خبر ابتلای تروریست‌ها به بیماری ایدز که قرار نبود به بیرون درز کند؛ هرج و مرج و نگرانی بسیاری بین رهبران و عناصر داعش به وجود آمده است.

«أبو عامر الفراتی» افزود: بیماری که ستون تروریست‌ها را به لرزه انداخته، توسط دو زن با تابعیت مراکشی ــ که برای جهاد نکاح به سوریه رفته بودند ــ منتقل شده است.

وی خاطرنشان ساخت: این دو زن بعد از انتقال بیماری ایدز به عناصر داعش به ترکیه فرار کردند و داعش برای دستگیری‌شان نام و تصویر آنان را منتشر کرد.

گفتنی است، هفته گذشته داعش یک پزشک با تابعیت سعودی و دو زن ربوده شده ایزدی در شهر «الشدادی» واقع در جنوب استان حسکه را به تهمت انتشار اخبار سری گروه مبنی بر مبتلا شدن پنج عنصر داعش به بیماری ایدز اعدام کرد.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    16 انتحازی بالقوه به بالفعل تبدیل شدند.
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    واقعا
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    خخخخ وای ترکیدم از خنده چه انتقامی گرفتن اون دوتا زن از این داعشی ها
  • حمید کیش ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    داعش:دولت ارهابی عمر سعد و شمر
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ناشناس ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    بابادروغ میگن مگه سرما خوردگی فورا مشخص بشه وفرارکنند
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    پزشک داعشی بیسواد نتوانسته بود ایدزی بودن این افراد را تشخیص دهد؟
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    بعیده دو تا زن بدکاره ایدزی فراری اینقدر زرنگ باشند و بتوانند فرار هم کنند. اصلن زن بدکاره ایدزی فراری به این زرنگی در جهان وجود ندارد. ممکنه خودشان در اروپا از بس کاباره و فاحشه خانه رفته اند ایدزی شده باشند و برای بخشش گناهان به سوریه امده باشند
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    تو جنگ آمریکا با ویتنامی ها ، ویت کنگ ها دو زن مبتلا به بیماری را وارد پایگاهی آمریکایی می کردند و تعدادی از آمریکایی ها رو هلاک می کردن و تعدادی رو هم از لیست جبهه خط می زدن ویتنامی ها همه با هم پاشدن و به هر روشی آمریکا رو کردن تو گل ،با توجه به اوضاع داعشی ها و جهاد نکاح و اینکه بهترین دختران زنان برای فرماندهان اصلی کنار گذاشته می شن دختران سوری که دنبال انتقام و مرگ در راه وطن هستند می تونن با انتقال ویروس های کشنده ضربات وحشتناکی به پیکره حرامیان بزنند فرماندهانی را هلاک کنند که با بمباران هوایی و ... نشه زد ، راه رو برای اقدامات داوطلبانه باز کنیم دخترانی هستند که تنها بازمانده خاندانشان هستند و دنبال راهی برای انتقام می گردن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس