معاون پشتیبانی قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: در حال حاضر پنج بیمارستان در کشور با قراردادی که با وزارت بهداشت داریم در حال احداث است و تلاش داریم تا بیمارستان‌ها را به اتمام برسانیم.

 به گزارش مشرق، محمد صالحی ظهر امروز در مراسم عقد تفاهم‌نامه احداث بیمارستان 1540 تختخوابی تبریز از رویکرد قرارگاه خاتم‌الانبیا برای اتمام پروژه‌های ناتمام و جدید در کشور خبر داد.

معاون پشتیبانی قرارگاه خاتم‌الانبیا با بیان اینکه در حال حاضر نیازمند تزریق اعتبارات لازم برای ادامه پروژه‌ها هستیم، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا به صورت جهادی در زمینه اتمام پروژه‌ها وارد شده و تلاش داریم تا مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از پروژه‌های بهره‌برداری شده استفاده کنند.        

وی بیان کرد: در حال حاضر در آذربایجان‌شرقی پروژه‌های مختلفی از جمله مس سونگون و طرح‌های آبرسانی با همکاری قرارگاه در حال اجرا است و مجموع پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا در زمینه تامین و گسترش سلامت مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم است.

صالحی اضافه کرد: اگر جاده‌ها ایمن باشند و آب سالم به دست مردم برسد سلامت آنان تامین می‌شود و به صورت مستقیم نیز در زمینه ساخت بیمارستان‌ها وارد شده‌ایم.

وی با اشاره به قرارداد قرارگاه خاتم الانبیا و دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: در حال حاضر 5 بیمارستان در کشور با قراردادی که با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی داریم در حال احداث است و تلاش داریم تا بیمارستان‌ها را به اتمام برسانیم و در این زمینه تلاش و همراهی مسئولان و نمایندگان مختلف نیاز اصلی است.

صالحی یادآور شد: بیمارستان جدیدی که در تبریز احداث می‌شود با بهترین کیفیت و نمای مناسب ساخته می‌شود و تلاش داریم تا در شان این شهر بیمارستان ساخته شود.

وی با اشاره به پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا در نقاط مختلف کشور گفت: پل طبیعت در تهران در مدت یک سال ساخته شده و یکی از پروژه‌های نمونه کشوری است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس